افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

لاریجانی: ادامه سیاست ایران دفاع سیستماتیک و مهارشده از مقاومت است

  • کد خبر : 380210
لاریجانی: ادامه سیاست ایران دفاع سیستماتیک و مهارشده از مقاومت است

به گزارش ایرنامحمدجواد لاریجانی عصر یکشنبه در گفت‌وگوی مطبوعاتی افزود: برخی می‌گویند رژیم صهیونیستی از هوش مصنوعی استفاده کرده است، اما به نظر من این حرف بی‌معنی است، البته نه اینکه هوش مصنوعی را بی‌ارزش بدانم، اما بله است. این کلیدی نیست که بتواند هر قفلی را برای باز کردن باز کند. وی با بیان […]

به گزارش ایرنامحمدجواد لاریجانی عصر یکشنبه در گفت‌وگوی مطبوعاتی افزود: برخی می‌گویند رژیم صهیونیستی از هوش مصنوعی استفاده کرده است، اما به نظر من این حرف بی‌معنی است، البته نه اینکه هوش مصنوعی را بی‌ارزش بدانم، اما بله است. این کلیدی نیست که بتواند هر قفلی را برای باز کردن باز کند.

وی با بیان اینکه این سخنان شبیه حرکات جادوگران عصر فرعون است، تصریح کرد: نکته کلیدی این است که رژیم صهیونیستی از سال 2006 به بعد به دنبال نفوذ در حزب الله بود و سر پل های زیادی به دست آورد. بسیاری از اشتباهات اطلاعاتی در سازمان حزب الله مشاهده شد.

رئیس پژوهشکده دانش بنیان گفت: ادامه سیاست ایران دفاع نظام مند و مهارشده از مقاومت بوده و هست. سید حسن نصرالله محبوب ترین نیروی ملت و مسئولان نظام بود.

لاریجانی افزود: ما به دنبال تازگی نبودیم، بلکه می خواستیم دکترینی در دنیا ایجاد شود، یکی از پرچمداران بزرگ این دکترین سید حسن نصرالله بود.

وی گفت: این پدیده در غرب آسیا هرگز اتفاق نیفتاده است که در منطقه می توان دولتی به نام جمهوری اسلامی ایران را پیدا کرد که بتواند علیه سیاست های کشورهای استکباری صحبت کند و ما بتوانیم برنامه های آنها را تغییر دهیم و جلوی زیاده خواهی های آنها را بگیریم. “

رئیس پژوهشکده دانش بنیان افزود: این یک پدیده دردناک برای انگلیس و آمریکاست؛ رژیم صهیونیستی چیزی نیست و تنها بخش کوچکی از پروژه بزرگ صهیونیستی است.

لاریجانی تاکید کرد: ما به هیچ وجه دست از دفاع از جریان های مقاومت برنداشته ایم، ممکن است برخی فرمول های تند برای حمایت از مقاومت بدهند و بگویند چرا ایرانی ها در این یا آن رویداد شرکت نکردند.

و افزود: اگر وارد می شدیم به نفع مقاومت نبود. ما قصد نداریم کشور را باز کنیم، البته حمایت سیاسی و نظامی هم انجام می دهیم، از حمایت از مقاومت خجالت نمی کشیم، اما این بدان معنا نیست که اگر اتفاقی بیفتد، نیرو می فرستیم.

رئیس پژوهشکده دانش بنیان ادامه داد: اینکه مشاوران ما در لیست شهدا هستند به این معناست که می خواهیم آنها را توانمند کنیم تا برای خودشان بایستند و برای خودشان بجنگند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.