افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

درمان دیابت می تواند بیماری لثه را نیز بهبود بخشد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 380191
درمان دیابت می تواند بیماری لثه را نیز بهبود بخشد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سلامتی دی نیوز، محققان ژاپنی پس از دریافت دارو در افراد دیابتی متوجه تغییر مثبت در نشانگرهای سلامت لثه شدند. دکترماسایی ها کوبونیواسرپرست این مطالعه از دانشگاه اوزاکا ژاپن گفت: “ارتقای همکاری بین مراقبت های پزشکی و دندانپزشکی از مراحل اولیه دیابت می تواند به طور قابل توجهی […]

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سلامتی دی نیوز، محققان ژاپنی پس از دریافت دارو در افراد دیابتی متوجه تغییر مثبت در نشانگرهای سلامت لثه شدند.

دکترماسایی ها کوبونیواسرپرست این مطالعه از دانشگاه اوزاکا ژاپن گفت: “ارتقای همکاری بین مراقبت های پزشکی و دندانپزشکی از مراحل اولیه دیابت می تواند به طور قابل توجهی از شروع و پیشرفت بیماری جلوگیری کند.” پریودنتال به بیماران دیابتی کمک می کند.

ارتباط بین پریودنتال (بیماری لثه)، بیماری قلبی و دیابت طولانی مدت میزبان که مشاهده شده است.

در مقاله ای جدید، کوبونیوا و همکاران 29 فرد مبتلا به دیابت نوع 2 را به مدت دو هفته تحت درمان فشرده با داروهای دیابت قرار دادند. هیچ یک از بیماران در طول دوره زمانی مراقبت های دندانپزشکی حرفه ای دریافت نکردند.

تیم ژاپنی اخیراً کشف کرده اند که این دارو نه تنها سطح گلیکوالبومین (نشانگر کنترل قند خون) را افزایش می دهد، بلکه آنچه را که آنها منطقه متورم می نامند کاهش می دهد. پریودنتال (PISA)، کاهش می یابد.

با بهبود نمرات PISA لثه، این امر در سراسر بدن از نظر جریان خون و کاهش بهبود می یابد. نوروپاتی منعکس شده است

کوبونیوا وی در یک خبر دانشگاهی گفت: این مطالعه نشان دهنده بهبود بیماری است پریودنتال در بیماران دیابتی نه تنها به درمان. پریودنتال همچنین نیاز به کنترل زودهنگام دیابت دارد.

او گفت: “انتظار می رود که یافته های جدید درک ما را از مکانیسم های نهفته در رابطه بین دیابت و بیماری بهبود بخشد.” پریودنتال برای به روز رسانی.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.