افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

وام یک شبه با ضمانت دریافت کنید

  • کد خبر : 380189
وام یک شبه با ضمانت دریافت کنید

اشخاص حقوقی مشتریان بانک مهر ایران با افتتاح و داشتن حساب میانگین می توانند نسبت به دریافت وام 300 میلیونی در طرح «مهریار» اقدام کنند. این وام یک وام خوب است و فقط از شما کارمزد دریافت می شود. به گزارش رده بندی، اشخاص حقوقی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی از بانک […]

اشخاص حقوقی مشتریان بانک مهر ایران با افتتاح و داشتن حساب میانگین می توانند نسبت به دریافت وام 300 میلیونی در طرح «مهریار» اقدام کنند. این وام یک وام خوب است و فقط از شما کارمزد دریافت می شود.

به گزارش رده بندی، اشخاص حقوقی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی از بانک مهر ایران هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و به مدت سه ماه میانگین حساب ایجاد کنند. اشخاص حقوقی برای انتقال امتیاز این وام به کارکنان خود باید یک برگه پوششی به آنها ارائه کنند تا کارمندان پس از مراجعه به بانک و ارائه کاور لتر نسبت به دریافت وام اقدام کنند. ضمانت اصلی دریافت این وام، داشتن ضامن رسمی است. نرخ این تسهیلات چهار درصد اعلام شده است و متقاضیان می توانند تا 36 ماه پس از دریافت آن نسبت به تسویه آن اقدام کنند.

در صورتی که بانک کل مبلغ وام را با نرخ تعیین شده و حداکثر مدت بازپرداخت به مشتری اعطا کند، مبلغ هر قسط برای وی 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان خواهد بود. سود کل این تسهیلات 18 میلیون و 196 هزار تومان خواهد بود. جمع مبلغ وام و نرخ کارمزد 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان است.

هدف از تاسیس بانک کارز الحسنه مهر ایران

بانک مهر ایران با هدف نشر معارف و مبانی شریعت اسلامی و فرهنگ قرض الحسنه و تعمیق هر چه بیشتر این سنت در جامعه فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه از سال 1386 اقدام به ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان مجاز خود برای رسیدن به هدف خود نموده است.

در حال حاضر بانک مهر ایران 504 شعبه فعال در سراسر کشور دارد که از این تعداد 314 شعبه مربوط به شهرستان هاست./کاماپرس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.