افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

مهمترین اخبار پلیس 24 ساعت گذشته مازندران

  • کد خبر : 380153
مهمترین اخبار پلیس 24 ساعت گذشته مازندران

به گزارش رکنا از مازندران، منتخب اخبار پلیس 17 مهرماه استان مازندران به شرح زیر است: کشف آرد در خارج از شبکه توزیع در گلوگاه. سرهنگ محمود کلوانی در تشریح این خبر گفت: در ادامه اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و ناامنی اقتصاد کشور، ماموران […]

به گزارش رکنا از مازندران، منتخب اخبار پلیس 17 مهرماه استان مازندران به شرح زیر است:

کشف آرد در خارج از شبکه توزیع در گلوگاه.

سرهنگ محمود کلوانی در تشریح این خبر گفت: در ادامه اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و ناامنی اقتصاد کشور، ماموران پلیس آگاهی پلیس آگاهی شناسایی و ضبط کردند. یک دستگاه پژو اهل خوردو حامل آرد قاچاق.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده یک تن آرد قاچاق بدون مجوز قانونی و با هدف توزیع خارج از شبکه حمل شد. کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی متهم را دستگیر و از خودروی وی 20 کیسه آرد قاچاق در خارج از شبکه توزیع کشف شد.

سرهنگ کلوانی ارزش آرد قاچاق کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان 200 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و در صورت مشکوک بودن شهروندان مراتب را گزارش دهند. به پلیس از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید.

معدنچیان در حال تعطیل شدن

سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشریح این خبر اظهار داشت: برای شناسایی و برخورد با کاربران دستگاه های ماینینگ غیرمجاز ارز دیجیتال، عوامل پایگاه امنیت اقتصادی ساری با اطلاع از فعالیت یک تاجر حرفه ای در این کمپو که اقدام به نصب دستگاه های غیرمجاز می کرد. به آنها اطلاع داده شد که او در یک خانه مسکونی ارز دیجیتال تولید کرده است.

وی افزود: ماموران قرارگاه امنیتی اقتصادی ساری با هماهنگی قضایی از محل مورد نظر بازدید و پنج معدنچی غیرمجاز را کشف کردند.

کارشناسان ارزش تجهیزات کشف شده را 2 میلیارد ریال عنوان کردند و فرمانده انتظامی ساری گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

پیام تسلیت سردار حسن مفخمی شهرشتانی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

متن پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان مازندران به شرح زیر است:

و کسانی را که در راه خدا می میرند مرده مپندار، بلکه نزد پروردگارشان زنده می شوند.

«هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده اند، بلکه زنده اند و پروردگارشان روزیشان می دهد.

شهادت هنر مردان خداست و این مردان بزرگ که به بالاترین مقامی که پروردگارشان وعده داده رسیده اند و اکنون در پیشگاه خدای خود زندگی می کنند باید برای رسیدن به پیروزی و شاید خون پاکی که باید از آن جاری شود مبارزه کنند. رگها از غیورترین جوانان جهان در راه آزادی و مبارزه با مستکبران و متجاوزان خشن سرنگون باد.

رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی که پس از شکست های پی در پی در برابر رزمندگان مقاومت از هیچ جنایتی دریغ نکرده است، اکنون با حمله به رزمندگان حزب الله و مردم بی دفاع لبنان و فلسطین در صدد شکستن اراده مقاومت است. اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «صهیونیست ها کوچکتر از آن هستند که به ساختار مستحکم جبهه مقاومت آسیب بزنند».

شهادت مجاهد نستوه، رهبر مقاومت و مومن، انقلابی و فرمانده سرافراز سرافراز حزب الله حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و دیگر شهدای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حضور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) اعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (خامنه ای)، امت اسلامی، ملت و دولت شریف و قهرمان لبنان، مجاهد سرافراز مقاومت اسلامی، حزب الله، قهرمان و قهرمان خانواده شهید بزرگوار

با توکل به خداوند متعال و با صبر و استقامت در برابر این جنایات، توکل به وعده های الهی و آموزه های وحی، قطعاً پیروزی نهایی از آن مقاومت حاصل خواهد شد و جنایتکاران به زودی به سزای اعمال خود خواهند رسید.

سارقان ساختمان های نیمه کاره در تله پلیس تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران آگاهی این فرماندهی 3 سارق سابقه دار انجام اقدامات پلیسی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی ها به ارتکاب 16 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

مسعود پاشنا/مازندران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.