افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

حضرتی: ایران از تمام ظرفیت خود برای کمک به مردم لبنان استفاده می کند/تجربه نشان می دهد که صفحه در حال برگرداندن است

  • کد خبر : 380127
حضرتی: ایران از تمام ظرفیت خود برای کمک به مردم لبنان استفاده می کند/تجربه نشان می دهد که صفحه در حال برگرداندن است

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: جمهوری اسلامی در کنار مردم لبنان و حزب الله ایستاده و از ظرفیت خود برای کمک به مردم لبنان استفاده می کند. به گزارش ایسنا، الیاس حضرتی در گفت‌وگوی تلویزیونی با بیان اینکه جنبش مقاومت در طول سال‌های گذشته قوی‌تر شده است، گفت: حزب‌الله و مقاومت اسرائیل با ضرب […]

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: جمهوری اسلامی در کنار مردم لبنان و حزب الله ایستاده و از ظرفیت خود برای کمک به مردم لبنان استفاده می کند.

به گزارش ایسنا، الیاس حضرتی در گفت‌وگوی تلویزیونی با بیان اینکه جنبش مقاومت در طول سال‌های گذشته قوی‌تر شده است، گفت: حزب‌الله و مقاومت اسرائیل با ضرب و شتم آنها و یافتن هویت جدیدی برای مبارزه از جنوب لبنان بیرون رانده شده‌اند. برای آزادی اورشلیم و این خود را در فلسطین و در گروه های مختلف مبارز مانند حماس نشان داده است.

وی افزود: حزب الله با اقدامات شهید موسوی و سپس شهید نصرالله سازمانی قوی پایه گذاری کرد و سد محکمی در مقابل اسرائیل ایجاد کرد. حمله به ستون مستحکم مبارزه در ملت های مسلمان ممکن نیست.

حضرت تصریح کرد: آری، شهادت سید حسن نصرالله باعث شوک و خسارت شده است و البته اجر او همین شهادت بود. اما این آسیب به گونه ای نیست که سازماندهی سد مبارزه مردم فلسطین و لبنان را بشکند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآور شد: اسرائیلی ها اشتباه بزرگی کردند و بالاتر از اسرائیل که در این لحظه وحشی شده، اروپایی ها، آمریکایی ها و نهادهای بین المللی اشتباه کردند و امروز تصویر وحشتناکی از خود نشان دادند. جهان در جهان

وی تاکید کرد: نتانیاهو تروریست وحشتناکی است که دستور حمله را از سازمان ملل داده است. تروریستی که باید دستگیر می شد و حکم دستگیری اش در چندین دادگاه صادر شده و به محض خروج از مرزها باید دستگیر می شد، اوضاع دنیا آنقدر پیچیده است که می آید و از پشت تریبون دستور حمله می دهد. سازمان ملل متحد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: ملت ما در این شرایط تجربه و پخته شده و این ویژگی را به تمام دنیا به ویژه لبنان و فلسطین صادر کرده است. ما با صدام همچین اتفاقی داشتیم. از کشورهای مختلف هم منابع زیادی دریافت کرد، اما ملت ما بنیادی برابر او تشکیل داد.

حضرتی افزود: ملت های همه کشورها باید به جنایات رژیم اسرائیل اعتراض کنند. در غیر این صورت، اگر این کار انجام نشود، جهان همچنان در هرج و مرج خواهد بود و دولتی مانند اسرائیل و شخصی مانند نتانیاهو به جنایتکاری خود ادامه خواهند داد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت همچنین اعلام کرد: ممکن است آقای عراقچی فردا پیشنهادی برای تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت داشته باشد. البته ما از آنها انتظاری نداریم اما از همه ابزار و فرصت های خود در این زمینه استفاده می کنیم.

حضرت یادآور شد: به ویژه باید تلاش کنیم که کشورهای محور مقاومت روحیه خود را حفظ کنند و فکر نکنند که با یک اقدام تروریستی رژیم غاصب اسرائیل همه چیز تمام شده است، نه پایان یافته بلکه تازه شروع شده است. هزاران رزمنده جدید پس از خون شهید نصرالله وارد میدان نبرد می شوند.

وی تاکید کرد: حزب الله هنوز از امکانات تسلیحاتی و موشکی خود استفاده نکرده است و باید از هم اکنون شروع کند. جمهوری اسلامی از مردم لبنان و حزب الله حمایت می کند و از ظرفیت خود برای کمک به مردم لبنان استفاده می کند.

حضرتی همچنین با بیان اینکه تجربه دهه های اخیر نشان می دهد که ورق در حال ورق زدن است، تصریح کرد: حزب الله و لبنان مانند گذشته پیروز خواهند شد و شکست آشکار رژیم اسرائیل به مردم جهان نشان داده خواهد شد و این وحشی گری. شکست دشمن را نشان می دهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.