افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

کشتن زن با یک مشت / اصلا قصد کشتن نداشتم!

  • کد خبر : 380124
کشتن زن با یک مشت / اصلا قصد کشتن نداشتم!

به گزارش رکنا، تحقیقات درباره این پرونده از اواخر دهه 1400 آغاز شد، مردی 42 ساله به نام امین با پلیس تماس گرفت. قتل همسرش گزارش داد. وی به ماموران گفت: دیشب وقتی با همسرم درگیر شدم با مشت او را به قتل رساندم. سپس پسرم را به شهر بردم و تحویل خانواده ام دادم. […]

به گزارش رکنا، تحقیقات درباره این پرونده از اواخر دهه 1400 آغاز شد، مردی 42 ساله به نام امین با پلیس تماس گرفت. قتل همسرش گزارش داد.

وی به ماموران گفت: دیشب وقتی با همسرم درگیر شدم با مشت او را به قتل رساندم. سپس پسرم را به شهر بردم و تحویل خانواده ام دادم. حالا اومدم خودمو معرفی کنم

در پی اظهارات این مرد، ماموران به منزل وی در پاکدشت رفتند و جسد آنها با همسر 38 ساله او به نام شادی آشنا شدند.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و امین شروع به بازسازی صحنه جنایت کرد.

وی گفت: او در اوج عصبانیت همسرش را زد و به طور اتفاقی باعث مرگ او شد.

در دادگاه چه گذشت؟

امین در دومین جلسه دادگاه کیفری استان تهران پشت میز محاکمه نشست و ابراز تاسف کرد.

در ابتدای جلسه برادر شادی مقابل قضات قرار گرفت و گفت: هشت خواهر و برادر دیگر دارم که همگی در شهرستان زندگی می کنند و نتوانسته اند در دادگاه حاضر شوند. من از طرف خودم خواستار انتقام هستم و حاضر به بخشش نیستم.

زمانی که امین برای تشریح جزئیات ماجرا در جمع قضات حاضر شد، گفت: وی قبلا ازدواج کرده بود و یک دختر 13 ساله داشت. شادی از ازدواج قبلی خود یک دختر 9 ساله نیز داشت. در سال 1376 با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و با فرزندانمان زندگی مشترک را آغاز کردیم و همه در یک خانه زندگی می کردیم. اما شادی همیشه با حرف هایش مرا آزار می دهد.

وی ادامه داد: همیشه در هنگام دعوا سعی می کردم از خانه بیرون بروم تا کمی آرام شود. اما آن روز چیزی گفت که کنترل اعصابم را از دست دادم و با مشت به سر و صورتش زدم. ناگهان متوجه شدم شهید بیهوش شده و روی زمین افتاده است. از ترس بلافاصله دخترم را سوار ماشین کردم و به شهر رساندم و تحویل خانواده ام دادم. سپس به پاکدشت برگشتم و به پلیس گزارش دادم.

در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: باور کنید من عاشق همسرم بودم و نمی خواستم او را بکشم. با حرفاش عصبیم کرد و باعث شد کنترل اعصابمو از دست بدم. حالا پشیمانم و طلب بخشش می کنم.

در پایان جلسه قضات با اعلام درخواست سایر اولیای دم وارد دادگاه شدند تا برای امین حکم صادر کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.