افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

روایتی از حضور فرمانده سپاه قدس در کمیسیون امنیت ملی مجلس

  • کد خبر : 380119
روایتی از حضور فرمانده سپاه قدس در کمیسیون امنیت ملی مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): ایسنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به نقل از یکی از فرماندهان سپاه قدس تاکید کرد که توان بازدارندگی حزب‌الله حفظ شده و حزب‌الله لبنان این امکان را دارد که به عملیات خود ادامه دهد. ابراهیم رضایی در تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

ایسنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به نقل از یکی از فرماندهان سپاه قدس تاکید کرد که توان بازدارندگی حزب‌الله حفظ شده و حزب‌الله لبنان این امکان را دارد که به عملیات خود ادامه دهد.

ابراهیم رضایی در تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی با حضور اعضای کمیسیون و همچنین مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. . سپاه و وزارت امور خارجه.

وی تصریح کرد: در ابتدای جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل روز کشور پرداختند. در ادامه یکی از فرماندهان سپاه قدس به ارائه تحلیلی از شرایط منطقه به ویژه لبنان و رویدادهای اخیر بیروت پرداخت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی با اشاره به بحث های مطرح شده از سوی فرمانده سپاه قدس، گفت: وی تاکید کرد که طوفان الاقصی زخم عمیقی بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد کرده است. این یک شکست بزرگ اطلاعاتی و امنیتی برای رژیم صهیونیستی بود. هدف رژیم صهیونیستی از حمله به غزه، نابودی حماس، آزادی اسرا و مدیریت نوار غزه بود، اما در یک سال گذشته نتوانسته به هیچ یک از اهداف خود دست یابد.

رضایی ادامه داد: به گفته فرمانده سپاه قدس، رژیم صهیونیستی برای تامین امنیت مناطق شمالی اسرائیل به دنبال مهار حزب الله است و عملیات امنیتی در این راستا در حال ارزیابی است و به دنبال جبران خسارات وارده است. در نوار غزه با عملیات امنیتی در لبنان.

وی افزود: این مقام امنیتی گفت: برخی کشورهای عربی و غربی از جمله آمریکا و اروپا، سنتکام و برخی دولت های مرتجع در حال ارائه اطلاعات به رژیم صهیونیستی هستند. رژیم صهیونیستی از سال 2006 اقدام به ترور شهید سید حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت کرد و با کمک حامیان خود با استفاده از فناوری‌های پیشرفته اطلاعاتی را در اختیار رهبران قرار داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی تصریح کرد: فرمانده سپاه قدس تاکید کرد که توان بازدارندگی حزب الله حفظ شده و حزب الله لبنان امکان ادامه عملیات را دارد. نکته دیگری که وی تاکید کرد این بود که آسیب جدی به شورای حزب الله لبنان وارد نشده و عملیات حزب الله متوقف نخواهد شد و سازمان رزمی حزب الله هیچ مشکلی با عملیات خود ندارد.

وی ادامه داد: در ادامه اعضای کمیسیون به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در مواجهه با ترور شهید نصرالله بر عدم وقوع حوادث مشابه تاکید کردند، خواستار رسیدگی به وضعیت لبنان شدند، حمایت قاطع خود را از مقاومت اسلامی لبنان اعلام کردند. تقویت روحیه رزمندگان مقاومت بر هماهنگی جامعه اطلاعاتی و لزوم تغییر دکترین دفاعی تاکید و خاطرنشان کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.