افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

سرمربی پاختاکور: پرسپولیس نایب قهرمان آسیاست و هدف ما صعود است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 380041
سرمربی پاختاکور: پرسپولیس نایب قهرمان آسیاست و هدف ما صعود است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پاختاکور در نشست خبری با تمجید از پرسپولیس گفت: آنها تیم قدرتمندی هستند که سریع بازی می کنند. کمال الدین تاجیف مربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان درباره دیدار فردا (دوشنبه) این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و توانسته در مسابقات قهرمانی آسیا نایب قهرمان شود و بازیکنان سرشناسی دارد […]

سرمربی تیم فوتبال پاختاکور در نشست خبری با تمجید از پرسپولیس گفت: آنها تیم قدرتمندی هستند که سریع بازی می کنند.

کمال الدین تاجیف مربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان درباره دیدار فردا (دوشنبه) این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و توانسته در مسابقات قهرمانی آسیا نایب قهرمان شود و بازیکنان سرشناسی دارد و مطمئنم. که فردا یک مسابقه فوق العاده جذاب خواهیم داشت.

وی در خصوص دلایل غیبت سرمربی تیم فوتبال پاختاکور در ایران و اینکه آیا این موضوع به احتمال برکناری وی مربوط می شود یا واقعا بیمار است، گفت: دلیل غیبت ماکسیم شاتسکیخ در ایران کسالت است و بیماری و به همین دلیل به ایران نیامد.

سرمربی تیم فوتبال پاختاکور درباره حضور اوستون اورونوف ستاره تیم ملی ازبکستان در تیم پرسپولیس گفت: ما اورونوف را به خوبی می شناسیم و او از فوتبال کشورمان به ایران آمده است. ما به خوبی می دانیم که او چه ستاره ای است و سعی می کنیم ببینیم در بازی فردا چه اتفاقی می افتد.

تاجيف در خصوص نقاط قوت و ضعف پرسپوليس گفت: پرسپوليس تيم قدرتمندي است و به خصوص در حملات تند بازي مي كند و اين نقطه قوت اين تيم است. اگر بخواهیم نقطه ضعف این تیم را بگوییم این است که گاهی در زمین موقعیت خالی برای رقیب ایجاد می کند تا تیم حریف به آن حمله کند.

وی در خصوص برنامه این تیم برای حضور در جمع 8 تیم صعود کننده به لیگ برتر آسیا گفت: هدف اصلی ما و چیزی که توجه ما را به خود جلب کرده صعود از مرحله گروهی است. به همین دلیل سعی می کنیم ببینیم بعد از رسیدن به هدف چه اتفاقی می افتد.

در ادامه سردار سوبیر خوجایف بازیکن تیم فوتبال پاختاکور در این نشست خبری در خصوص دیدار مقابل پرسپولیس گفت: سفر به ایران خیلی راحت نبود و طولانی بود و ما را خسته کرد اما از نظر روحی آماده رویارویی هستیم. آن.” پرسپولیس و ما امیدواریم که بازی خوبی داشته باشیم.»

وی در پاسخ به این سوال که درگیری‌های گذشته او با تیم‌های ایرانی در ورزشگاه آزادی بود در حالی که در بازی فردا باید در ورزشگاه شهرقدس مقابل پرسپولیس به میدان برود، گفت: تا به حال در ورزشگاه شهرقدس بازی نکرده‌ایم، اما فکر می‌کنم بازی را انجام دهیم. کار را برای ما در این ورزشگاه راحت تر خواهد کرد. خوشحالم که در ورزشگاه شهر قدس بازی می کنم. چون ورزشگاه آزادی ظرفیت بیشتری دارد و اگر مسابقه ای در آن ورزشگاه برگزار شود هواداران بیشتری می توانند پرسپولیس را حمایت کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)