افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
11

در هر گزارش، جیمی گاروپولو از 49ers اخبار مثبتی در مورد آسیب دیدگی پا دریافت می کند

  • کد خبر : 3795
در هر گزارش، جیمی گاروپولو از 49ers اخبار مثبتی در مورد آسیب دیدگی پا دریافت می کند

کوارتربک کهنه کار ممکن است زودتر از آنچه قبلاً تصور می شد برای سانفرانسیسکو به میدان برود. سانفرانسیسکو49 سالهکوارتربکجیمی گاروپولو– زمانی تصور می شد که به دلیل آسیب دیدگی در فصل از دست رفته است – ممکن است زودتر از آنچه در ابتدا تصور می شد بازگردد. به گفته روز سه‌شنبه، مصدومیت پای گاروپولو که […]



کوارتربک کهنه کار ممکن است زودتر از آنچه قبلاً تصور می شد برای سانفرانسیسکو به میدان برود.

سانفرانسیسکو49 سالهکوارتربکجیمی گاروپولو– زمانی تصور می شد که به دلیل آسیب دیدگی در فصل از دست رفته است – ممکن است زودتر از آنچه در ابتدا تصور می شد بازگردد.

به گفته روز سه‌شنبه، مصدومیت پای گاروپولو که در پیروزی یکشنبه مقابل دلفین‌ها متحمل شد، مصدومیت لیسفرانک نیست.گزارش از Adam Schefter از ESPN. حرفه ای سال نهم نیازی به جراحی نخواهد داشت و به طور بالقوه می تواند طی هفت تا هشت هفته بازگردد.

گاروپولو بعد از ظهر یکشنبه در پیروزی 33-17 سانفرانسیسکو مقابل میامی دچار مصدومیت شد. او توسط براک پردی، دویست و شصت و دومین و آخرین انتخاب از درفت NFL آوریل تسکین یافت. پردی 25 پاس از 37 پاس خود را برای 210 یارد و دو تاچ داون انجام داد تا 49ers را به پیروزی برساند.

آسیب دیدگی پا – که در ابتدا توسط بسیاری از جمله مربی سانفرانسیسکو، کایل شاناهان، گمان می رفت پایان فصل باشد – یک فصل ثابت را برای گاروپولو متوقف کرد. این کهنه کار و قهرمان NFC در سال 2019، 16 تاچ داون و تنها 4 مهار پرتاب کرده است و امتیاز پاسور 103.0 او در رتبه ششم لیگ قرار دارد.

در همین حال، 49ers شروعی 8-4 دارند. آنها NFC West را با یک بازی بر Seahawks رهبری می کنند و اگر فصل امروز به پایان می رسید، به عنوان بازیکن شماره 3 در کنفرانس قرار می گرفتند.

غیبت احتمالی 7 تا 8 بازی، بازگشت گاروپولو را در مجاورت دور تقسیمی فصل پس از بازی قرار می دهد، که قرار است در 21 و 22 ژانویه برگزار شود. و شش قطع توپ در آن بازی ها.

برای ایجاد عمق بیشتر در پشت پردی با خروج گاروپولو، سانفرانسیسکو روز سه شنبه جاش جانسون کوارتربک کهنه کار را امضا کرد.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.