افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

ترکیه: یافتن جایگزینی برای سید حسن نصرالله دشوار است

  • کد خبر : 379176
ترکیه: یافتن جایگزینی برای سید حسن نصرالله دشوار است

به گزارش صبح یکشنبه آیرینوزیر امور خارجه ترکیه در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه تلویزیونی ملی این کشور گفت که تنها 10 روز پس از آغاز جنگ بین حزب الله و رژیم صهیونیستی در لبنان با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرده است. هاکان فیدان با بیان اینکه دبیرکل حزب الله لبنان شخصیت مهمی هم […]

به گزارش صبح یکشنبه آیرینوزیر امور خارجه ترکیه در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه تلویزیونی ملی این کشور گفت که تنها 10 روز پس از آغاز جنگ بین حزب الله و رژیم صهیونیستی در لبنان با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرده است.

هاکان فیدان با بیان اینکه دبیرکل حزب الله لبنان شخصیت مهمی هم برای ایران و هم برای حزب الله است، خاطرنشان کرد: یافتن جایگزینی برای سید حسن نصرالله دشوار است.

وزیر خارجه ترکیه همچنین نسبت به بی ثباتی در لبنان ابراز نگرانی کرد و هشدار داد که افرادی در رژیم اسرائیل از جمله خود بنیامین نتانیاهو هستند که به دنبال گسترش جنگ به لبنان پس از غزه هستند.

به گزارش ایرناحزب الله لبنان روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه جمعه شب در حومه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: پروردگار مقاومت، بنده صالح به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، مؤمنی خردمند، بصیر به قافله جاویدان شهدا پیوست. سید حسن نصرالله به شهدای بزرگواری پیوست که حدود 30 سال آنها را به پیروزی رساندند.

این بیانیه می افزاید: سید در سال 1992 جانشین سیدالشهدایی مقاومت شد و رهبری مقاومت را در آزادی سال 2000 و سپس در سال 2006 و دیگر نبردهای افتخاری تا نبرد حمایت از فلسطین، غزه و فلسطینی مظلوم رهبری کرد. ملت .

حزب الله در ادامه این شهادت را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری دم زالا و همه مجاهدان و روحانیون مقاومت تبریک و تهنیت گفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.