افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

شهادت سید حسن نصرالله بر پایداری مجاهدان مقاومت می افزاید – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 379100
شهادت سید حسن نصرالله بر پایداری مجاهدان مقاومت می افزاید – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، جمعی از علما و ائمه جماعات اهل سنت کرمانشاه بر تاثیر مثبت شهادت سید حسن نصرالله بر پایداری مقاومت مجاهدین تاکید کردند. ماموستا مرادی، امام جمعه و مجمع معنویت و اهل سنت کرمانشاه شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفتند. در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهد و […]

به گزارش خبرنگار مهر ، جمعی از علما و ائمه جماعات اهل سنت کرمانشاه بر تاثیر مثبت شهادت سید حسن نصرالله بر پایداری مقاومت مجاهدین تاکید کردند.

ماموستا مرادی، امام جمعه و مجمع معنویت و اهل سنت کرمانشاه شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفتند.

در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شده است، و در میان آنان کسانی هستند که منتظرند و هیچ تغییری در آن نداده اند.

شهادت مجاهد صفراز سید حسن نصرالله رهبر جنبش مقاومت حزب الله لبنان به؛ ما به لبنان، حزب الله و همه گروه های مقاومت فلسطین و همچنین به همه جریان های مقاومت و ملت ها و کشورهای حامی فلسطین و لبنان تبریک می گوییم و تبریک می گوییم. پرچمدار مقاومت سید حسن نصرالله یکی از رهبران بزرگ مقاومت در عصر حاضر بود که بیش از سه دهه با پروژه سلطه آمریکا و اشغالگری صهیونیست ها شجاعانه مخالفت کرد و حاضر به شهادت شد. علت آرمانی که به آن اعتقاد داشت و همیشه در این راه منتظر بود. این شهادت بود.

شهادت سید بزرگوار اراده و پایداری مجاهدان مقاومت را در همه عرصه‌های مقاومت افزایش می‌دهد و عزم آنان را برای مقابله با دشمن صهیونیستی که زنان و کودکان را می‌کشد و در غزه نسل‌کشی می‌کند و غاصبان سرزمین فلسطین و لبنان را تقویت می‌کند. و مقدسات امت.

ماموستا محمد محمودی امام جمعه روانسر نیز در پیامی جداگانه تاکید کرد: رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر جنایت بزرگ، مجاهدت بزرگی را مرتکب شد و عالم گرانقدر حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله خدا رحمتش کند و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صدها انسان بی گناه را به شهادت رساندند.

امروز بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است که رژیم دروغین صهیونیستی بدون کمک مالی، نظامی، اطلاعاتی و دیپلماتیک دولت آمریکا و دولت های بزرگ اروپایی و علت واقعی این همه جنایات، قادر به چنین رفتار بی بند و باری نیست. این شیطان بزرگ است.

راه نصرالله ادامه دارد و همه فرماندهان مقاومت تا امروز ادامه داده اند. اما درک مختصات دوران جدید مبارزه با استکبار، نیاز مبرم و حیاتی این شهادت های عظیم است.

به نوبه خود اعضای شورای آفتاب و جامعه روحانیت، طلاب، معلمان، روحانیون و متدینین شهرستان روانسر این ضایعه دردناک و تاسف بار شهادت پرچمدار و شهید را به محضر مقام معظم رهبری تسلیت و تعزیت عرض می کنند. از مقاومت . سید حسن نصرالله و یارانش برای جنابعالی علو درجات و برای خانواده های معزز شهدا صبر و شکیبایی مسئلت دارند.

ماموستا سید محمد محمدی امام جمعه و شهرستان جوانرود نیز در سوگ شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به عزاداری پرداخت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام سرور شهیدان و صدیقین

ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

در میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بسته‌اند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شده است، و در میان آنان کسانی هستند که امیدوارند و هیچ تغییری در آن نداده‌اند.

رژیم ظالم صهیونیستی برای جبران انزوای خود دست به کشتارهای گزینشی و شنیع زده است، غافل از اینکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

آنان ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی به همه ملت های آزاده جهان به ویژه مردم مقاوم لبنان، اقدام وحشیانه تروریست های جنایتکار را محکوم کردند. و ما معتقدیم که شهادت رهبران مقاومت لبنان، رژیم سفاک صهیونیستی را به قعر جهنم خواهد فرستاد.

شهادت سید حسن نصرالله بر پایداری مقاومت مجاهدین می افزاید

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله جان تازه ای به رگ های مقاومت و انسجام گروه های مقاومت تزریق خواهد کرد و حزب الله یک تاریخ زنده برای همیشه

به فضل الهی مقاومت قویتر از گذشته خواهد شد و آرمان آزادی در اندیشه آزادگان جهان پویاتر و درخشان تر از همیشه خواهد بود.

در پایان من و اذا علما و هیئت روحانیت و افتا شهرستان جوانرود، قیام اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی ناپذیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و لبنان را به درگاه خداوند متعال تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

ماموستا ملاقادر قدری امام جمعه پاوه نیز شهادت پرچمدار و رهبر مقاومت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ما از آن خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت
در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شده است، و در میان آنان کسانی هستند که منتظرند و هیچ تغییری در آن نداده اند.

رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی (لعنت الله علیه) بار دیگر جنایت بزرگی را مرتکب شد و کمتر از دو ماه پس از شهادت مجاهد صادق، شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس این بار جنایت دیگری را انجام داد. جلو ، شهید بزرگوار سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب الله و به شهادت رساندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدها نفر از مردم بی گناه لبنان.

این اقدام ناجوانمردانه پیام روشنی دارد که برای رژیم صهیونیستی و متحدانش شیعه و سنی فرقی نمی کند و هدف اسلام روشن است.

شهادت سید حسن نصرالله بر پایداری مقاومت مجاهدین می افزاید

اما تردیدی نیست که رویایی که اسرائیل برای جهان اسلام دیده است، معنایی جز شکست این غده سرطانی نخواهد داشت و مقاومت از این پس قویتر به پیشروی خود ادامه خواهد داد.

به نام اینجانب روحانیون منطقه و مرزنشینان شهرستان پاوه شهادت پرچمدار و معلم مقاومت شهید سید حسن نصرالله را در پیشگاه مقام معظم رهبری تسلیت می گویند. خانه و مردم عزیز لبنان و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.