افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

معرفی آلتکوین های محبوب نهنگ ها برای ماه اکتبر

  • کد خبر : 379065
معرفی آلتکوین های محبوب نهنگ ها برای ماه اکتبر

ماه مهر در میان فعالان صنعت ارزهای دیجیتال عمدتاً به عنوان ماهی که پتانسیل رشد ارزهای دیجیتال در آن بالا است، شناخته می شود و از این رو، این ماه را آپتوبر نیز می نامند. به گفته Mehen Blockchain، نهنگ ها در ماه اکتبر فعالیت خود را در برخی آلتکوین ها افزایش داده اند. توجه […]

ماه مهر در میان فعالان صنعت ارزهای دیجیتال عمدتاً به عنوان ماهی که پتانسیل رشد ارزهای دیجیتال در آن بالا است، شناخته می شود و از این رو، این ماه را آپتوبر نیز می نامند.

به گفته Mehen Blockchain، نهنگ ها در ماه اکتبر فعالیت خود را در برخی آلتکوین ها افزایش داده اند. توجه به افزایش فعالیت نهنگ ها بسیار مهم است و برخی از سرمایه گذاران ارز دیجیتال با بررسی فعالیت آن ها پیش بینی می کنند کدام آلتکوین ها هستند. مستعد رشد are در ادامه به بررسی آلتکوین های دارای این قابلیت می پردازیم.

نهنگ ها برای ماه اکتبر آماده می شوند

با نزدیک شدن به ماه اکتبر، بازار ارزهای دیجیتال شرایط خاص خود را دارد آپتوبر آماده می کند و به همین دلیل، فعالان بازار نیز حرکات نهنگ های کریپتو را زیر نظر دارند. الگوهای انباشت توکن نهنگ اغلب به عنوان نشانه ای از رشد بالقوه قیمت در نظر گرفته می شود.

کلمه آپتوبر ترکیبی از کلمه Up با اکتبر است و ماه اکتبر به صعود اشاره دارد.

Juan Pellicer، محقق ارشد IntoTheBlock، در مصاحبه‌ای اظهار داشت که با نزدیک شدن به ماه اکتبر، نهنگ‌های ارزهای دیجیتال روی توکن‌هایی با ارزش بازار بزرگ تمرکز می‌کنند.

او گفت:

این روند مطابق با روند چرخه فعلی است که به نظر می رسد محرک اصلی تقاضای نهادی باشد. موسسات معمولاً جذب دارایی ها و ارزهای رمزنگاری شده معروفی می شوند که نقدینگی بیشتری دارند.

توجه نهنگ ها به اتریوم

اتریوم (ETH)، آلتکوین برتر بازار، یکی از ارزهای دیجیتالی است که نهنگ ها قبل از اکتبر آنها شروع به جمع آوری آن کرده اند. بر اساس داده های Santiment، انباشت آدرس هایی که بین 10 میلیون تا 100 میلیون اتریوم دارند، رشد قابل توجهی داشته است.

در طول 26 روز گذشته در زمان نگارش این مقاله، این آدرس‌ها 910000 اتریوم را به دارایی‌های خود اضافه کرده‌اند که ارزش آن با قیمت فعلی اتریوم بیش از 2.40 میلیارد دلار است. البته، دیگران بر اساس داده های پلی مارکت به این نتیجه رسیده اند که بعید است اتریوم در سال 2024 رکوردها را بشکند!

توزیع تامین اتریوم - منبع: Santiment
توزیع تامین اتریوم – منبع: Santiment

دارندگان Dogecoin در سود هستند

یکی دیگر از ارزهای رمزپایه با ارزش بازار بزرگ که نهنگ‌ها پیش از ماه اکتبر به دست می‌آورند، Dogecoin (DOGE) است که میم کوین محبوب است. قیمت دوج کوین در ماه گذشته 24 درصد افزایش یافته است که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. در زمان نگارش این مقاله، Dogecoin با قیمت 0.12 دلار معامله می شود که بالاترین قیمت از 2 آگوست است.

فعالیت نهنگ دوج کوین از طریق جریان خالص نگهدارنده های بزرگ ردیابی می شود؛ این فعالیت ها نشان می دهد که سرمایه گذارانی که بیش از 0.1 درصد از عرضه در گردش Dogecoin را در اختیار دارند، بیشتر توکن را جمع می کنند. تنها در هفته گذشته، جریان خالص دارندگان بزرگ Dogecoin 134 درصد افزایش یافت که رشد بسیار چشمگیری است.

جریان خالص دارندگان بزرگ Dogecoin - منبع: IntoTheBlockجریان خالص دارندگان بزرگ Dogecoin - منبع: IntoTheBlock
جریان خالص دارندگان بزرگ Dogecoin – منبع: IntoTheBlock

علاوه بر این واقعیت که قیمت Dogecoin افزایش یافته است، این واقعیت که اکثر دارندگان Dogecoin در سود هستند ممکن است دلیل دیگری باشد که چرا نهنگ های Dogecoin به جمع آوری این توکن ادامه می دهند. شاخص جهانی سود/زیان (Global In/Out of the Money) 76% دارندگان Dogecoin را نشان می دهد در سود هستنددر حالی که تنها 20 درصد از دارندگان این میم سکه محبوب ضرر دارند.

تعداد تراکنش های بزرگ Tooncoin افزایش یافته است

توکن دیگری که توجه نهنگ‌های کریپتو را به خود جلب کرده است Toncoin (TON) است. تعداد تراکنش های بزرگ Tooncoin طی ماه گذشته در زمان نگارش این مقاله به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

بر اساس داده های IntoTheBlock، تعداد تراکنش های بین 1 تا 10 میلیون دلار در تون کوین در 30 روز گذشته 179 درصد افزایش یافته است و تراکنش های بیش از 10 میلیون دلار در تون کوین نیز در این بازه زمانی با افزایش قابل توجه 83 درصدی مواجه شده است. .

تعداد تراکنش های بزرگ تن سکه (TON) – منبع: IntoTheBlock

افزایش تعداد تراکنش های بزرگ یک توکن معمولاً یک علامت صعودی در نظر گرفته می شود. وقتی سرمایه گذاران خرد می بینند که فعالیت دارندگان بزرگ افزایش یافته است، معمولاً اعتماد آنها افزایش می یابد که در نهایت منجر به افزایش فشار خرید و رشد پایدارتر می شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-28 15:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.