افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

سه ماهه چهارم برای بیت کوین و آلت کوین ها سودآور خواهد بود

  • کد خبر : 379028
سه ماهه چهارم برای بیت کوین و آلت کوین ها سودآور خواهد بود

کوین سونسون، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، معتقد است که قیمت بیت کوین و آلت کوین ها تنها تا پایان سال 2024 افزایش خواهد یافت. او در ویدئوی جدیدی که در کانال یوتیوب خود منتشر کرد، ادعا کرد که سود بیشتری در انتظار بیت کوین و آلت کوین ها در آینده است. ماه ها آیا این بدان […]

کوین سونسون، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، معتقد است که قیمت بیت کوین و آلت کوین ها تنها تا پایان سال 2024 افزایش خواهد یافت. او در ویدئوی جدیدی که در کانال یوتیوب خود منتشر کرد، ادعا کرد که سود بیشتری در انتظار بیت کوین و آلت کوین ها در آینده است. ماه ها آیا این بدان معناست که قیمت بیت کوین به 200000 دلار خواهد رسید؟

به گزارش اسمارتک نیوز، ارزش بازار آلتکوین ها در این چرخه همانند چرخه قبلی است. او همچنین اشاره کرد که S&P 500 به بالاترین حد خود رسیده است و به این نتیجه رسید که بیت کوین نیز در آستانه رسیدن به بالاترین رکورد جدید است.

بیت کوین و آلت کوین ها در آستانه رشد قابل توجهی هستند

به گفته وی، بازار آلتکوین ها در حال تکرار الگوی دیده شده در چرخه قبلی است. الگویی که 157 هفته طول کشید تا یک رالی بزرگ آغاز شود.

او گفت:

ارزش بازار آلت‌کوین‌ها در طول سال 2024 متحمل رنج و تثبیت شده است. در ابتدای سال و در بازه زمانی ژانویه تا مارس، آنها تمام سودهای خود را از دست دادند و اکنون در حال بازیابی سطوح از دست رفته هستند. به نظر می رسد ارزش بازار آلتکوین ها در حال شکستن مقاومت صعودی خود است.

انتظار می‌رود در حدود 10 هفته، ارزش بازار آلت‌کوین‌ها از پایین‌ترین سطح قبلی (820 میلیارد دلار ارزش بازار) عبور کند، که به این معنی است که بسیاری از آلت‌کوین‌ها تا نوامبر رشد چشمگیری خواهند داشت. بنابراین، سه ماهه چهارم سال 2024 برای آلت کوین ها و به طور کلی بیت کوین مثبت است.

نمودار TOTAL3 - منبع: حساب یوتیوب کوین سونسون
نمودار TOTAL3 – منبع: حساب یوتیوب کوین سونسون

ارزش بازار آلت کوین ها (نمودار TOTAL3) در زمان نگارش این مقاله حدود 633 میلیارد دلار است.

نمودار TOTAL3 ارزش بازار تمام سکه های موجود در بازار را به جز بیت کوین و اتریوم جمع می کند. به عبارت دیگر، تنها توکن هایی که ارزش بازار آنها در TOTAL3 محاسبه نمی شود، بیت کوین و اتریوم هستند.

او به شاخص S&P 500 نگاه کرد که اخیرا به بالاترین حد خود رسیده است و به این نتیجه رسید که بیت کوین در آستانه رسیدن به بالاترین رکورد جدید است.

او گفت:

S&P 500 همیشه قبل از بیت کوین به بالاترین حد خود می رسد. بیت کوین هرگز به بالاترین حد خود نرسیده است، مگر اینکه S&P ابتدا به بالاترین حد خود برسد. به نظر می رسد همه چیز طبق برنامه پیش می رود.

همانطور که همیشه گفته ام، ما بیش از آن چیزی که بیشتر مردم فکر می کنند به یک قله تاریخی نزدیک شده ایم. ما تنها کمتر از 14 درصد با قیمت های فعلی و بالاترین قیمت بیت کوین (حدود 73800 دلار) فاصله داریم.

نمودار قیمت بیت کوین - منبع: حساب یوتیوب کوین سونسوننمودار قیمت بیت کوین - منبع: حساب یوتیوب کوین سونسون
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: حساب یوتیوب کوین سونسون

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 65579 دلار معامله می شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-28 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.