افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

معلم انگلیسی که متجاوز به عنف بود از آب در آمد + جزئیات

  • کد خبر : 379014
معلم انگلیسی که متجاوز به عنف بود از آب در آمد + جزئیات

به گزارش رکنا، چندی پیش زن جوان اهل هراسانی به یکی از کلانتری های جنوب غرب استان تهران رفت و زمانی که مقابل افسر کشیک قرار گرفت گفت: از طریق فضای مجازی معلمی را استخدام کردم تا انگلیسی تدریس کنید این معلم یک روز در میان به خانه ما می آمد و تدریس می کرد. […]

به گزارش رکنا، چندی پیش زن جوان اهل هراسانی به یکی از کلانتری های جنوب غرب استان تهران رفت و زمانی که مقابل افسر کشیک قرار گرفت گفت: از طریق فضای مجازی معلمی را استخدام کردم تا انگلیسی تدریس کنید

این معلم یک روز در میان به خانه ما می آمد و تدریس می کرد.

یک روز برای تدریس به خانه ما آمد، خانواده ام برای خرید بیرون آمده بودند که ناگهان این معلم زبان به من حمله کرد و پس از ضربه زدن به من آسیب زد.

زن جوان پس از طرح شکایت و تشکیل پرونده در دادگاه به پزشکی قانونی وی منتقل شد و کارشناسان در این شعبه بازپرسی صحت شکایت شاکی را تایید کردند بنابراین پرونده وارد مرحله کیفری شد.

تیم جنایی در اولین قدم با شناسایی هویت واقعی مرد شیطان صفت متوجه شدند که او معلم دوره دیگری است اما از آنجایی که به زبان انگلیسی مسلط بود خود را معلم زبان معرفی کرد!

در مرحله بعد ماموران خانه مرد شیطان صفت را شناسایی کردند اما پس از جنایت آن را کشف کردند. جنایت سیاه او به خانه برنگشته است.

سرانجام متهم در شمال تهران در منطقه زعفرانیه شناسایی و دستگیر شد. متهم پس از انتقال به اداره کلانتری منکر جرم خود شد اما پس از مواجهه با شاکی و نتیجه آزمایشات پزشکی قانونی چاره ای جز گفتن حقیقت نداشت و به بدرفتاری با زن جوان اعتراف کرد. خانه و مدعی شد که به دلیل وسوسه های شیطانی مرتکب این جنایت شده که بیهوش شده است.

با صدور قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی، متهم تا روز محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران روانه زندان شد و روند قانونی پرونده ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.