افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

اگر شرایط ایجاب کند، ایران رهبری جنگ را بر عهده خواهد گرفت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 378966
اگر شرایط ایجاب کند، ایران رهبری جنگ را بر عهده خواهد گرفت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل و در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: با توجه به عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم جنوب لبنان و حومه بیروت. ، نقض آشکار قوانین بین المللی است، طبیعتا رژیم صهیونیستی تمام خطوط قرمز گذشته را زیر پا می گذارد […]

حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل و در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: با توجه به عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم جنوب لبنان و حومه بیروت. ، نقض آشکار قوانین بین المللی است، طبیعتا رژیم صهیونیستی تمام خطوط قرمز گذشته را زیر پا می گذارد و این حمله در واقع با هدف گسترش دامنه جنگ از غزه به خارج از سرزمین های اشغالی انجام شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در یک سال پس از عملیات طوفان الاقصی نتوانسته است عملیات میدانی را به نفع خود تبدیل کند. اکنون مرحله جدیدی از ترور شخصیت های ارشد حزب الله و بمباران وحشیانه لبنان برای دستیابی به یک دستاورد نظامی آغاز شده است.

این تحلیلگر مسائل بین الملل همچنین تصریح کرد: از سوی دیگر محور مقاومت با سرعت و انسجام کامل و در 48 ساعت گذشته و پس از بمباران جنوب لبنان و حومه بیروت پاسخ های لازم را به این جنایات داده است. , سه محورهایی که حمله به رژیم صهیونیستی را آغاز کرده اند کارساز بوده است.

هانی زاده ادامه داد: یکی از محورهای حزب الله لبنان است که با موشک های موثر و دوربرد به مراکز حساس نظامی رژیم صهیونیستی در حیفا و جولان اشغالی حمله کرد. انصارالله یمن در واقع شمال و شرق تل آویو را با موشک های بالستیک خود هدف قرار داد. الحشد الشعبی همچنین موشک ها و پهپادها را علیه بخش هایی از سرزمین های اشغالی پرتاب کرد.

وی گفت: جنگ وارد مرحله حساس و سرنوشت سازی شده است و تاکنون محور مقاومت درخواستی برای ورود ایران به این جنگ نداشته است. اما اگر این ورود مستقیم نباشد، ایران مدیریت جنگ را بر عهده خواهد گرفت.

این تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: به نظر می رسد جنگ مراحل حساسی را پشت سر می گذارد و هدف نتانیاهو گسترش جنگ و بازکردن پای قدرت های فرامنطقه ای به جنگ شتابان است. چند روز آینده مهم و سخت خواهد بود. اگر این رژیم بخواهد علیه ایران اقدام کند، طبیعتا ایران پاسخ قاطع خواهد داد و در حال حاضر محور مقاومت ظرفیت بالایی برای پاسخگویی به جنایات رژیم صهیونیستی دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.