افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

نصرالله رهبر جهاد با رژیم صهیونیستی و دفاع از فلسطین بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 378961
نصرالله رهبر جهاد با رژیم صهیونیستی و دفاع از فلسطین بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت. دقیق متن این پیام را می توانید در زیر بخوانید: شهادت مجاهد عزیز، دلیر و ایثارگر در راه اسلام و قرآن، شیعیان راه آزادی و آرمان ها، جناب حجت الاسلام والمسلمین سید حسن […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

دقیق متن این پیام را می توانید در زیر بخوانید:

شهادت مجاهد عزیز، دلیر و ایثارگر در راه اسلام و قرآن، شیعیان راه آزادی و آرمان ها، جناب حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (رحمت الله علیه) ) تقدیم به اولیاء امام زمان، روح فداکار، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، خانواده صبور شهدا، ملت یک و تسلیت می‌گویم.

وی در واقع با انحصار فرماندهی خود در سه دهه سخت و جانکاه از استقلال و تمامیت ارضی لبنان عزیز در مقابل آسیب تهدیدات و هرج و مرج تجاوزات خارجی محافظت کرد و همچنین یک عالم جهادی غیور در برابر وحشی و باطل بود. رژیم صهیونیستی و جانبداری و دفاع از آن به مردم مظلوم فلسطین وفادار بود. گام اخلاص و نیت خالصانه آن معبود عزیز در این راه پرخطر چنان بود که جان خود را نیز در کنار مردم صبور آن دیار در راه امر مقدسش فدا کرد. طوبی له و حسن مآب.

مرگ پیروزمندانه او به دست درنده ترین موجودات و در حمله ای جنون آمیز، پاداش پایداری او در این جهاد بسم الله بود: زنده ماندن و مردن برای همیشه. امروز اگرچه پیکر پاکش در میان ما نیست و فقدانش جز به لطف پروردگار مهربان جبران نخواهد شد، راه و اندیشه او راهنمای همه آزادی خواهان جهان است. در واقع او مظهر اسلام ناب در این دنیای تاریک و پست بود.

با ایمان عمیق به وعده راستین خداوند مبنی بر محو باطل و پیروزی حق، امیدواریم توفیق انتقام و مبارزه با خونخواران قبله اول مسلمین نصیب همه کسانی شود که در پی آن هستند حرم شریف را در دست صاحبانش ببینید.

خدایا! خون خشم در رگ‌هایمان لگد می‌زند و دست‌هایمان برای رها کردن ماشه بی‌قرار است، اما نمی‌توانیم از اشک‌ها فرار کنیم.

خدایا! این اشک های غضب، نشانه عجز در برابر دشمن سفاک نیست، نماد بیگانگی از حق است، وگرنه کجا می میرد که عاشق وعده صدق «یکی از حسینیان» شماست؟ از کجا می ترسی؟ کجا به دشمن پشت می کنی؟ کجا کوتاه می آید؟

خدایا! نیم قرن است که ستمگران زمین ما را با خون و خشونت آزمایش کرده اند. تهدید کرده اند، تنبیه کرده اند و به یاد جنایت، خون ما را روی سنگفرش رنگ کرده اند، اما هرگز زبان ما را ندیده اند.

خدایا! چشم جهان از دیدن حقیقت کور و گوش جهان از شنیدن فریاد راستگویان ناشنوا و زبان جهان برای بیان آن حقیقت آفتابی که بر چهره مستضعفان می درخشد لال است. .

خدایا! خودت خوب می دانی که با اینکه مظلوم هستیم، مظلوم و شجاع هستیم.

خدایا! از تنهایی تا شکایت: از نبودن حاکممان، از زیاده خواهی های دشمن، از جفای روزگار، از زمانی که نخواستیم به خانه برگردیم و نخواستیم به آنجا برویم. نور نور نور نور نور.

خدایا! نصرالله شهید ما را با سید و سالار شهیدان (ع) همراهی کند و به بازماندگان ایشان و ملت لبنان صبر و پیروزی عنایت فرماید. خدایا ما را در این امر یاری فرما که در فتح آن شتاب می کنی و به پیروزی کشف و پیروزی و پادشاه حق و رحمت که آن را تسبیح می کنی و سلامی که به آن می پوشی. با رحمان یا رحمان مهربان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.