افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

خون سید حسن نصرالله طومار اسرائیل را در هم می بندد

  • کد خبر : 378955
خون سید حسن نصرالله طومار اسرائیل را در هم می بندد

آفتاب نیوز: مشاور عالی رهبری انقلاب اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیام تسلیتی صادر کرد. دریادار علی شمخانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «خداوند می فرماید: امروز روزی است که صدق صدیقان به آنها سود می بخشد. برای آنها باغهای بهشتی است که نهرها از […]

آفتاب نیوز:

مشاور عالی رهبری انقلاب اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیام تسلیتی صادر کرد.

دریادار علی شمخانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«خداوند می فرماید: امروز روزی است که صدق صدیقان به آنها سود می بخشد. برای آنها باغهای بهشتی است که نهرها از زیر درختانش جاری است و جاودانه در آنها خواهند ماند. خداوند به همان اندازه که آنها از خدا راضی هستند از آنها راضی است. این یک رستگاری بزرگ است.

رهبر شجاع و صادق حزب الله لبنان سید حسن نصرالله رضی الله عنه سرانجام به پیمانی که با خدای خود بسته بود و در راه مقدس مبارزه با سرسخت ترین دشمنان بشریت، رژیم وحشی و دروغین صهیونیستی عمل کرد. . آزادسازی عتبات عالیات و آزادی مردم مظلوم فلسطین و لبنان جان عزیزش را داد.

و همانا مصداق آیه شریفه رضی الله عنه بود که آرزوی دیرینه اش، نصرت بزرگ شهادت و لقاء حضرت حق جل و علا محقق شد. بی شک خون پاک و شهدای هموطنانشان طومار ظلم و نابودی این رژیم را در هم خواهد پیچید و کسانی که همچنان پرچم مقاومت و پیروزی حزب الله را به اهتزاز در می آورند، پیروزی را بر آل الله به اهتزاز در خواهند آورد. مسجد از اقصی.

نویسندگان و ناظران جنایات فجیعی که این روزها علیه ملت‌های مظلوم لبنان و فلسطین و فرماندهان مقاومت انجام می‌شود. آنها باید منتظر انتقام سخت و دردناک از رزمندگان حزب الله و فرزندان روحانی نصرالله و جبهه مقاومت باشند.

شهادت مظهر عزت و مقاومت لبنان آیت حق سید حسن نصرالله (ره) را در پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری تسلیت گفت. برای خانواده محترمتان و تمامی فرماندهان و رزمندگان مقاومت، رحمت واسعه و برای همه همرزمان و خانواده داغدارتان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

روحت شاد و در کنار اجداد پاکت باد».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.