افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

بادامکی: بازی مهمی مقابل پاختاکور داریم/برای بازگشت به ورزشگاه آزادی یکی دو ماه دیگر باید صبر کنیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 378932
بادامکی: بازی مهمی مقابل پاختاکور داریم/برای بازگشت به ورزشگاه آزادی یکی دو ماه دیگر باید صبر کنیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

دستیار ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: حمایت هواداران یکی از دلایل پیروزی ما در دربی بود. حسین بادامکی با اشاره به پیروزی پرسپولیس در دربی 104 خاطرنشان کرد: در دربی هواداران ما با حمایت خود نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس داشتند و این حمایت جای تقدیر دارد. همچنین از کادر فنی خود تشکر می کنم که […]

دستیار ورزشی

باشگاه پرسپولیس گفت: حمایت هواداران یکی از دلایل پیروزی ما در دربی بود.

حسین بادامکی با اشاره به پیروزی پرسپولیس در دربی 104 خاطرنشان کرد: در دربی هواداران ما با حمایت خود نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس داشتند و این حمایت جای تقدیر دارد. همچنین از کادر فنی خود تشکر می کنم که تیم را با تمرکز 100 درصد به میدان فرستادند. با وجود اینکه چند بازیکن خوبمان را از دست داده ایم اما توانستیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آوریم.

وی در ادامه گفت: نحوه بازی تیم در دربی رضایت بخش بود و نتیجه بازی با استقلال برای همه ما مهم بود و امیدوارم در بازی های بعدی نیز به این روند ادامه دهیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره دیدار مقابل پاختاکور خاطرنشان کرد: پاختاکور یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و بازی مهمی مقابل این تیم داریم.

وی در خصوص وضعیت اسکان پرسپولیس در این فصل تصریح کرد: فکر می کنم برای بازگشت به آزادی یکی دو ماه دیگر باید صبر کنیم. امیدوارم هر چه زودتر روند بازسازی این ورزشگاه به پایان برسد تا بتوانیم در این ورزشگاه به مصاف حریفان خود برویم.

بادامکی با تشکر مجدد از هواداران گفت: بار دیگر از حمایت هواداران پرسپولیس تشکر می کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. از هواداران می خواهم همیشه در کنار ما باشند و از ما حمایت کنند زیرا وقتی هواداران پشت تیم باشند اتفاقات مثبت و خوبی برای پرسپولیس رخ می دهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)