افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

واکنش های منطقه ای و بین المللی به شهادت دبیر کل حزب الله لبنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 378927
واکنش های منطقه ای و بین المللی به شهادت دبیر کل حزب الله لبنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در بیانیه ای از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل این جنبش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت خبر داد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «کسانی که زندگی زودگذر دنیا را با سرای آخرت عوض می کنند، […]

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در بیانیه ای از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل این جنبش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کسانی که زندگی زودگذر دنیا را با سرای آخرت عوض می کنند، باید در راه خدا بجنگند و هر که در راه خدا بجنگد و بمیرد یا بر دشمن پیروز شود، پاداش بزرگی خواهیم داد».

راست گفت خدا بلند و بزرگ است.

آقا سید حسن نصرالله سید مقاومت، بنده صالح، به عنوان یک شهید بزرگ، یک رهبر شجاع، یک مرد شجاع، یک مؤمن خردمند، یک بصیر و مؤمن در کنار خدا و رضای او ایستاد و به آن پیوست. کاروان شهدای جاویدان کربلای نورانی در راه الهی ایمان و در راه انبیا و ائمه شهدا پیوستند.

آقای سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به خیل همرزمان شهید بزرگ و جاویدالاثر خود پیوست که سی سال آنان را از پیروزی تا پیروزی رهبری کردند. وی در سال 1992 جانشین سید شهدای مقاومت و در سال 2000 آزادی جنوب لبنان و نصرت الهی در سال 2006 و سایر نبردهای عزت و فداکاری را به دست آورد و رهبری نبرد برای کمک به مردم فلسطین و غزه و مردم مظلوم این کشور را بر عهده گرفت. فلسطین. این مصیبت بر سر صاحب عصر و زمان (رضی الله عنه)، ولی امر مسلمین، حضرت سید علی خامنه ای، مراجع عظام، مجاهدان، مؤمنان ملت مقاوم و صبور و مبارز لبنان می آید. ، امت اسلامی و مستضعفان عالم و خاندان بزرگوار. و ما صمیمانه ترین تسلیت خود را برای صبر شما. کسب مقام عالی الهی، مدال امام حسین (ع) و تحقق آرزوهای گرامی و بالاترین درجات ایمانی را به جناب آقای سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله صلی الله علیه و آله و سلم تبریک می گوییم. . و اعتقاد خالصانه و شهادت در راه قدس و فلسطین. همچنین به همرزمان شهیدتان که به کاروان مقدس و مقدس در بیربیان ظاهر پیوستند تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

رهبری حزب الله متعهد به بالاترین، مقدس ترین و گرانقدرترین شهید در سفری مملو از فداکاری و شهادت است تا به جهاد خود در برابر دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان و کشور استوار و شریف آن ادامه دهد. ای رزمندگان و مجاهدان سرافراز و قهرمانان پیروز و پیروز مقاومت اسلامی، امانت شهید عزیز و برادران او هستید که سپر شکست ناپذیر او و تاج رشادت و فداکاری او بودید. تو در میان ما هستی و ایستاده ای. نوید وفاداری و پایبندی به مقاومت و استقامت تا پیروزی.

در پی انتشار این بیانیه مقامات منطقه و چند کشور در پی شهادت سید حسن نصرالله بیانیه هایی صادر کردند و ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بر ادامه راه مقاومت تاکید کردند.

سخنگوی گردان های قسام شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

«ابو عبیده» سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی گروه مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه ای شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

وی در این بیانیه تاکید کرد: در سوگ شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سوگواری می کنیم و از زندگی و زندگی سرشار از فداکاری های او در راه آزادی بیت المقدس یاد می کنیم. سید حسن نصرالله در خصوص مسجد الاقصی، مبارزات ملت فلسطین و عملیات تهاجمی الاقصی همواره مواضع افتخارآمیزی داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.