افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

خون عزیز سید، بهای مقاومت چیزی جز آزادی قدس شریف نخواهد بود

  • کد خبر : 378924
خون عزیز سید، بهای مقاومت چیزی جز آزادی قدس شریف نخواهد بود

به گزارش حوزه سخنگو قضایی ; متن کامل این پیام تسلیت به شرح زیر است: و مپندارید کسانی که در راه خدا می‌میرند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. شهادت سیدمقاومت و ایستادگی، مبارزه رادمرد صدوق با شیطان ستیزترین انسانها و رژیم تروریست و سفاک صهیونیستی، تنها فرمانده جهادگر و بی بدیل […]

به گزارش حوزه سخنگو قضایی ; متن کامل این پیام تسلیت به شرح زیر است:

و مپندارید کسانی که در راه خدا می‌میرند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

شهادت سیدمقاومت و ایستادگی، مبارزه رادمرد صدوق با شیطان ستیزترین انسانها و رژیم تروریست و سفاک صهیونیستی، تنها فرمانده جهادگر و بی بدیل جبهه استکبار مجاهد نستوه دبیرکل حزب الله لبنان جناب حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله اثر شقی بدترین دشمنان بشریت مایه شوک و اندوه فراوان شد.

شهادت در راه حق و مبارزه با صهيونيسم مايه مباهات سيد است كه عاشق آن بود و سالها در انتظارش بود، اما غم از دست دادن چنين چهره تاثيرگذاري در جهان اسلام و جهان اسلام. سرزمین وسیع مقاومت در این زمان بسیار رقت انگیز است.

رژيم صهيونيستي طبق سنت تعريف شده الهي با آلوده كردن دستان كثيف خود به خون بهترين فرزندان اسلام، با سرعت بيشتري راه نابودي نهايي را طي كرده و با حذف فرماندهان يگانه و بلند پايه مقاومت، تبديل شده است. این مسیر درخشان به مظهر الگوگیری از نسل کنونی و نسل های بعدی تبدیل شده است.

فراق سید که درد را می شناسد، شجاع و شرافتمند است، اما مقاومت بسیار پرهزینه و سخت است، اما وعده خدشه ناپذیر خداوند مبنی بر پیروزی نهایی بر صهیونیسم، غوطه ور در شر و جنایت، دل را کاندیدایی بسیار روشن برای آینده می سازد. . قدس شریف نخواهد بود. پس چون وعده آخرت رسید، چهره های خود را رها کنید و مانند بار اول وارد مسجد شوید و از الف توبه کنید (اسراء آیه 7).

این ضایعه دردناک را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) مقام معظم رهبری مدظله العالی، امت اسلامی و بویژه جبهه مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین و حزب الله قهرمان تسلیت عرض می نمایم. راه این شهید عزیز و سرافراز و سایر شهدا منجر به نابودی نهایی صهیونیسم شد و از خداوند متعال سرکوب و گسترش مقاومت به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را خواستارم.

بدون شک فرزندان غیور اسلام با ماندگاری و گام برداشتن در راه پر افتخار مقاومت راه همه شهدا را با قدرت و شجاعت ادامه خواهند داد.

انشاالله

اصغر جهانگیر

سخنگوی و معاون پیشگیری اجتماعی و کیفری قوه قضائیه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.