افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

عراقچی خواستار برگزاری فوری نشست فوق العاده سران کشورهای اسلامی شد

  • کد خبر : 378899
عراقچی خواستار برگزاری فوری نشست فوق العاده سران کشورهای اسلامی شد

به گزارش خبرآنلاین؛ سید عباس عراقچی روز شنبه 18 اردیبهشت 1403 در دیدار فوری با حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی در نیویورک بر مسئولیت کشورهای اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان تاکید کرد. وی در این نشست با اشاره به جنایات وحشیانه و ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه و […]

به گزارش خبرآنلاین؛ سید عباس عراقچی روز شنبه 18 اردیبهشت 1403 در دیدار فوری با حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی در نیویورک بر مسئولیت کشورهای اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان تاکید کرد.

وی در این نشست با اشاره به جنایات وحشیانه و ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه و بیروت گفت: حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق پرجمعیت بیروت با استفاده از بمب های خمپاره ای بزرگ نمونه بارز آن است. جنایت علیه بشریت و متأسفانه نهادهایی مانند شورای امنیت سازمان ملل فاقد اراده هستند. آنها برای مقابله و توقف جنایات رژیم صهیونیستی ضروری هستند و آمریکا از این رژیم حمایت سیاسی و نظامی همه جانبه می کند.

عراقچی همچنین با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی با ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، بر مسئولیت کشورهای اسلامی به ویژه سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد و خواستار تشکیل جلسه فوری شد. روسای سازمان همکاری اسلامی

وزیر امور خارجه کشور تاکید کرد: این اولین بار نیست که مقاومت یکی از رهبران برمه قدرت خود را از دست می دهد و مطمئنا راه مقاومت قوی تر و محکم تر ادامه خواهد یافت.

در این نشست حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با اشاره به تداوم تجاوزات و جنایات رژیم اسرائیل در منطقه و محکومیت آنها و همچنین وخیم بودن اوضاع گفت: با توجه به برگزاری نشست اضطراری سران کشورها، رایزنی های فوری با کشورهای عضو و اتخاذ تدابیر مقتضی.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.