افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

X می تواند با پرداخت جریمه دیگر دوباره در برزیل فعالیت کند

  • کد خبر : 378897
X می تواند با پرداخت جریمه دیگر دوباره در برزیل فعالیت کند

به گزارش بازار، «الکساندر دومورس» قاضی دادگاه عالی برزیل اعلام کرد که شبکه اجتماعی ایکس متعلق به ایلان ماسک با پرداخت مابقی جریمه و رعایت قوانین می تواند فعالیت خود را در این کشور از سر بگیرد. به گزارش CNBC، فعالیت X در این شبکه اجتماعی در اواخر ماه اوت در برزیل به حالت تعلیق […]

به گزارش بازار، «الکساندر دومورس» قاضی دادگاه عالی برزیل اعلام کرد که شبکه اجتماعی ایکس متعلق به ایلان ماسک با پرداخت مابقی جریمه و رعایت قوانین می تواند فعالیت خود را در این کشور از سر بگیرد.

به گزارش CNBC، فعالیت X در این شبکه اجتماعی در اواخر ماه اوت در برزیل به حالت تعلیق درآمد و این ممنوعیت در اوایل سپتامبر توسط گروهی از قضات برزیلی تایید شد. پس از دعواهای فراوان و پرداخت جریمه هایی به نظر می رسد این پلتفرم بتواند در برزیل به فعالیت خود ادامه دهد. البته X در ابتدا اعلام کرد که با شروط اعلام شده از سوی دولت برزیل موافق است اما در ادامه از پذیرش آنها خودداری کرد.

X می تواند پس از پرداخت جریمه های جدید، فعالیت خود را در برزیل از سر بگیرد

به گفته یک منبع برزیلی، شبکه اجتماعی راشل دی اولیویرا، نماینده قانونی X در برزیل نیز به پرداخت 300000 ریال جریمه محکوم شده است.

نبرد حقوقی بین شبکه اجتماعی X و دولت برزیل پس از آن آغاز شد که این پلتفرم اعلام کرد که از دستور دادگاه عالی برزیل برای مسدود کردن برخی حساب های متعلق به مخالفان دولت پیروی نمی کند. ایلان ماسک این اقدام دادگاه برزیل را سانسور خواند و در حساب کاربری خود از الکساندر دومورس علنا ​​انتقاد کرد و حتی او را جنایتکار خواند.

در اواسط ماه اوت، ایلان ماسک دفتر X در برزیل را تعطیل کرد و به فعالیت نماینده قانونی این پلتفرم در این کشور پایان داد. در پایان ماه اوت، او الکساندر دوموراس را تهدید کرد در اوایل ماه جاری، دولت این کشور برخی از دارایی های ایلان ماسک در برزیل را مصادره کرد. از جمله دارایی های X و Starlink.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.