افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

آینده منطقه در دست نیروهای مقاومت خواهد بود

  • کد خبر : 378892
آینده منطقه در دست نیروهای مقاومت خواهد بود

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله تاکید کرد: بدون شک آینده منطقه در دستان نیروهای مقاومت خواهد بود. و رژیم منحوس صهیونیستی جز شکست و شکست در انتظار او نیست. خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری […]

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله تاکید کرد: بدون شک آینده منطقه در دستان نیروهای مقاومت خواهد بود. و رژیم منحوس صهیونیستی جز شکست و شکست در انتظار او نیست.

خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله وحشیانه صهیونیست ها پیام تسلیت صادر کرد. رژیم در حومه بیروت و شهادت سید حسن نصرالله رهبر و دبیرکل حزب الله لبنان.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آنها به آنچه خداوند از فضل خود به آنها عطا کرده است خوشحال می شوند و برای کسانی که به آنها نپیوسته اند خوشحال می شوند. نه ترسی برای آنان است و نه اندوهگین می شوند.

شهادت سرور مقاومت، سید حسن نصرالله، رهبر و دبیرکل شجاع، مقتدر و شهیدپرور حزب الله لبنان و یاران بزرگوارش مجاهدان و مردم بیگناه بیروت، صفحات ننگین دیگری را بر کارنامه سیاه ایران افزود. ترور و جنگ رژیم صهیونیستی رو به زوال و محکوم به طرد.

تلاش ظالمانه این رژیم جنایتکار برای به شهادت رساندن رهبر حزب الله، پرچمدار و رهبر مقاومت، موجب تقویت اراده مردم شده و به یاری خداوند قدرت حزب الله دو چندان خواهد شد.

بدون شک آینده منطقه در دست نیروهای مقاومت خواهد بود و چیزی جز شکست و شکست در انتظار رژیم منحوس صهیونیستی نیست.

ضمن عزاداری در غم از دست دادن آن مرد خستگی ناپذیر بزرگ و سردار عالی و عالم مکتب مقاومت، با حضور ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای، بیت مکرم و همسر مجاهد جهادگر و شهید سید حسن نصرالله و خانواده محترم ایشان. شهدای بزرگ و مردم عزیز و شریف لبنان و جبهه. از خداوند متعال علو درجات مجاهد در پیشگاه خداوند و یاران شهیدشان و تداوم و افزایش اقتدار مکتب مقاومت را مسالت دارم. و برای وحدت و اتحاد امت اسلامی.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.