افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

همتی: شهادت سید حسن نصرالله خواب دشمنان را آشفته می کند

  • کد خبر : 378889
همتی: شهادت سید حسن نصرالله خواب دشمنان را آشفته می کند

به گزارش رکنا، عبدالناصر همتی شنبه شب در پیامی شهادت از اسطوره مقاومت. سید حسن نصرالله رژیم صهیونیستی با دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از یاران وفادارش تسلیت گفت. در این پیام آمده است: خبر خدایی شدن مجاهد خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر شخصیت بی نظیر حزب الله لبنان و مدافع استوار مظلوم، فرمانده […]

به گزارش رکنا، عبدالناصر همتی شنبه شب در پیامی شهادت از اسطوره مقاومت. سید حسن نصرالله رژیم صهیونیستی با دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از یاران وفادارش تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر خدایی شدن مجاهد خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر شخصیت بی نظیر حزب الله لبنان و مدافع استوار مظلوم، فرمانده دلیر حماسه مقاومت که جان خود را وقف دفاع از مردم مسلمان و مظلوم کرد. لبنان و فلسطین با نیروی اراده و نور ایمان کرد، همه عاشقان سرزمین های مشروع را در ماتم عمیق فرو بردند.

همتی تصریح کرد: شهادت ناجوانمردانه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و یاران وفادارش به دست صهیونیست ها بار دیگر این حقیقت را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشت که برخلاف تبلیغات مسموم، کسانی که آنها ناعادلانه به عنوان تروریست برچسب زده می شوند، آنها خودشان قربانیان دائمی این هستند، اینها حرف است.

وزیر اقتصاد در این پیام افزود: به نوبه خود این ضایعه غم انگیز را به محضر مقام معظم رهبری، بیت شریف ایشان، همرزمان و یاران حزب الله در سراسر جهان و رزمندگان دلاور تسلیت عرض می کنم. مجاهدان راه خدا».

وی تصریح کرد: معتقدم شهادت ایشان نقطه عطف دیگری در بیداری مسلمانان و مومنان واقعی در جهان خواهد بود و خواب دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین را برهم خواهد زد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۱۵ مهرماه با حمایت آمریکا از مقر سازمان ملل متحد دستور ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در نیویورک را صادر کرد.

در پی این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی بعدازظهر روز جمعه مناطق مسکونی محله حره حریک در حومه بیروت را به شدت و به طور مداوم بمباران کردند.

برخی منابع در رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به حومه جنوبی بیروت توسط 8 تا 12 جنگنده به طور همزمان انجام شده و از بمب های خمپاره ای آمریکایی 2000 پوند استفاده شده است.

حزب الله لبنان در بیانیه ای که روز شنبه 16 مهرماه منتشر شد، عروج این مجاهد بزرگ لبنانی را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن 64 سالگی پس از سی و دو سال دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه شهادت رسید.

آیرین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.