افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

بایدن شهادت دبیرکل حزب الله را «اجرای عدالت» خواند.

  • کد خبر : 378851
بایدن شهادت دبیرکل حزب الله را «اجرای عدالت» خواند.

آفتاب نیوز: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شنبه شب در پی اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل مقاومت لبنان بیانیه ای صادر کرد. بر اساس این بیانیه که در سایت کاخ سفید نیز منتشر شد، بایدن اعلام کرد که هدف آمریکا کاهش تنش در غرب آسیا، لبنان و غزه از طریق دیپلماسی است. وی […]

آفتاب نیوز:

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شنبه شب در پی اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل مقاومت لبنان بیانیه ای صادر کرد.

بر اساس این بیانیه که در سایت کاخ سفید نیز منتشر شد، بایدن اعلام کرد که هدف آمریکا کاهش تنش در غرب آسیا، لبنان و غزه از طریق دیپلماسی است.

وی همچنین اعلام کرد که به وزیر دفاع خود، لوید آستین، دستور داده است تا برای جلوگیری از یک جنگ همه جانبه، “با هرگونه اقدام جنگ طلبانه” نیروهای آمریکایی در منطقه مقابله کند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین بر حق فرضی رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود تاکید کرد و اعلام کرد: آمریکا از حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر حزب الله، حماس، حوثی ها یا هر گروه تروریستی مورد حمایت ایران حمایت می کند.

وی در پایان با حمایت از اقدام رژیم صهیونیستی در ترور سیدالمقاومت که با استفاده از جنگنده‌های F-35 و ده‌ها تن بمب آمریکایی انجام شد، اعلام کرد: کشته شدن نصرالله در حمله هوایی اسرائیل، اعدام است. عدالت علیه هزاران آمریکایی، لبنانی و اسرائیلی.

در حالی که بایدن از اقدامات رژیم صهیونیستی تحت «حق» فرضی این رژیم برای دفاع از خود حمایت می کند، رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر و پس از حزب الله لبنان با انفجار پیجرها و دستگاه های بی سیم و هدف قرار دادن نقاط داغ در این کشور به این حمله تروریستی پاسخ داد. سرزمین های اشغالی مناطق، حملات به جنوب لبنان را تشدید کرده است.

اقدامات رژیم اشغالگر توسط بسیاری از کشورها محکوم شده است.

از سوی دیگر، پیشتر رهبر ایران در پیامی درباره شهادت دبیرکل حزب الله لبنان گفته بود: جنایتکاران صهیونیست باید بدانند که کوچکتر از آن هستند که به ساختار مستحکم حزب الله لبنان آسیب جدی وارد کنند. همه نیروهای مقاومت در منطقه با حزب الله هستند و از آن حمایت می کنند.

وی تاکید کرد: بر همه مسلمانان واجب است که با سربلندی از مردم لبنان و حزب الله با امکانات خود حمایت کرده و آنها را در مقابله با رژیم غاصب، ظالم و خبیث یاری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.