افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

واکنش اسماعیل کوثری به شهادت سید حسن نصرالله/حزب‌الله رهبران و مبارزان زیادی را تشکیل داده است که مایل به جنگ هستند.

  • کد خبر : 378841
واکنش اسماعیل کوثری به شهادت سید حسن نصرالله/حزب‌الله رهبران و مبارزان زیادی را تشکیل داده است که مایل به جنگ هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی در سیاست خارجی شورای اسلامی با اشاره به حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان گفت. شهادت سید حسن نصرالله به دست شرورترین رژیم تاریخ ما به ملت های آزاده و نهضت مقاومت تبریک می گوییم. قلب ما پر از درد است، اما مطمئن […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی در سیاست خارجی شورای اسلامی با اشاره به حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان گفت. شهادت سید حسن نصرالله به دست شرورترین رژیم تاریخ ما به ملت های آزاده و نهضت مقاومت تبریک می گوییم. قلب ما پر از درد است، اما مطمئن هستیم که حزب الله رهبران و مبارزان زیادی را تربیت کرده است که مایل به جنگ هستند.

به گزارش برنا، وی با محکومیت این اقدام رژیم صهیونیستی گفت: اول از همه وظیفه سازمان ملل است که در این زمینه قطعنامه صادر کند و جلوی این جرثومه فساد را در منطقه بگیرد. این سازمان نه تنها در قالب بیانیه باید جنایت این رژیم را رصد کرده و در عمل نیز این رژیم را محکوم کند.

وی بیان کرد: این رژیم علیه زنان، کودکان و منازل مسکونی وحشیانه عمل می کند. و اگر میدان جنگ بود و این کارها را می کرد، می گفتیم میدان جنگ دو طرف دارد، اما انداختن بمب بر سر زنان و کودکان و ساختمان های مسکونی اوج جنایت و خباثت را برای این رژیم به ارمغان می آورد.

وی تصریح کرد: نه تنها کشورهای مسلمان باید وارد این موضوع شوند و این رژیم را تحریم سیاسی و اقتصادی کنند، بلکه سازمان ملل نیز باید در این مورد دخالت عملی داشته باشد.

کوثری تاکید کرد: قطعا در بحث جنایات رژیم صهیونیستی حمایت آمریکا نیز لحاظ می شود زیرا آمریکا این همه تجهیزات و امکانات را در اختیار این رژیم قرار می دهد و این رژیم با حمایت از این رژیم دست به چنین جنایتی می زند. ایالات متحده

وی تاکید کرد: این رژیم مانند حماس و حزب الله مخالفی نیست. و او نتوانست زندانیان خود را آزاد کند و به تونل های حماس دسترسی پیدا کند، به همین دلیل با مردم لبنان و غزه این گونه رفتار می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: خونریزی مردم مظلوم غزه و لبنان نشان دهنده حیوانی بودن این رژیم است و اکنون همه کشورهای مسلمان و آزادیخواه جهان باید به پا خاست و به این امر پایان دهند. . رژیم تحت تحریم کامل اقتصادی و سیاسی.

27215

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.