افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

حمایت آمریکا از اقدامات تروریستی اسرائیل

  • کد خبر : 378828
حمایت آمریکا از اقدامات تروریستی اسرائیل

به گزارش رکنا، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در رابطه با این وضعیت اعلام کرد لبنان وی با یواف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرد و خاطرنشان کرد که واشنگتن مصمم است از بدتر شدن اوضاع یا گسترش درگیری‌ها توسط ایران جلوگیری کند. پیام گالانت که کشورش پشتیبان اصلی مالی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی […]

به گزارش رکنا، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در رابطه با این وضعیت اعلام کرد لبنان وی با یواف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرد و خاطرنشان کرد که واشنگتن مصمم است از بدتر شدن اوضاع یا گسترش درگیری‌ها توسط ایران جلوگیری کند.

پیام گالانت که کشورش پشتیبان اصلی مالی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی است، پس از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جریان حملات رژیم صهیونیستی به جنوب ایران منتشر شد.

وی روز شنبه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دیروز دو گفتگو با یواف گالانت، وزیر دفاع اسرائیل درباره وقایع لبنان داشتم. من حمایت کامل خود را از حق اسرائیل برای دفاع از خود و مردمش در برابر گروه های تروریستی مورد حمایت ایران اعلام کردم.

در عین حال آستین مدعی تروریسم علیه گروه های مقاومت در منطقه است و رژیم صهیونیستی، متحد اصلی آن در منطقه، در جدیدترین حمله تروریستی خود اقدام به ترور شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان کرده است. رفتار

علاوه بر این، آستین تاکید کرد که “ایالات متحده مصمم است تا از بدتر شدن اوضاع یا گسترش این درگیری توسط ایران و شرکا و نیابت هایش جلوگیری کند.”

پیش از این رهبر ایران در پیامی درباره شهادت دبیرکل حزب الله لبنان گفته بود: جنایتکاران صهیونیست باید بدانند که کوچکتر از آن هستند که به ساختار مستحکم حزب الله لبنان آسیب جدی وارد کنند. همه نیروهای مقاومت در منطقه با حزب الله هستند و از آن حمایت می کنند.

وی تاکید کرد: بر همه مسلمانان واجب است که با بضاعت خود در کنار مردم لبنان و حزب الله بایستند و آنها را در مقابله با رژیم غاصب، ظالم و خبیث یاری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.