افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

فوق ستاره های فوتبال به فکر اعتصاب هستند!

  • کد خبر : 378825

آموزش: خبرگزاری ایسنا: فوتبال تغییر کرده و کم کم به مرزهای دیوانه کننده ای نزدیک می شود. مقامات فیفا و یوفا در حال تغییر تورنمنت های قدیمی و معرفی تورنمنت های جدید برای کسب سود هستند. اکنون برنامه آنقدر فشرده است که بسیاری از بازیکنان به دلیل مصدومیت نمی توانند فصل را تمام کنند. ESPN […]

آموزش:

خبرگزاری ایسنا: فوتبال تغییر کرده و کم کم به مرزهای دیوانه کننده ای نزدیک می شود. مقامات فیفا و یوفا در حال تغییر تورنمنت های قدیمی و معرفی تورنمنت های جدید برای کسب سود هستند. اکنون برنامه آنقدر فشرده است که بسیاری از بازیکنان به دلیل مصدومیت نمی توانند فصل را تمام کنند. ESPN می نویسد: “فوتبال دارد خودش را می خورد. همین نشریه تخمین زد که امسال، از جمله جام جهانی باشگاه ها، طولانی ترین سال در تاریخ فوتبال خواهد بود.”

فوق ستاره های فوتبال به فکر اعتصاب هستند!

این نشانه غرور نیست، بلکه نشانه دیوانگی است. بسیاری از فوتبالیست ها باید تا 75 بازی در هر فصل انجام دهند. هر پنج روز یک بازی. بدون استراحت، بدون تعطیلات.

رودری اولین کسی بود که در مورد اعتصاب صحبت کرد و پس از آن کورتوا، کوند و دیگران.

واضح است که چه چیزی بازیکنان را آزار می دهد: برنامه فشرده مسابقات سلامت جسمی و روحی آنها را به خطر می اندازد. رودری هافبک منچسترسیتی اولین کسی بود که متوجه این موضوع شد.

“فکر می‌کنم ما به اعتصاب نزدیک شده‌ایم. اگر از هر بازیکنی بپرسید، این همان چیزی است که آنها می‌گویند. این نظر کلی همه بازیکنان است. اگر این روند ادامه پیدا کند، به جایی می‌رسد که دیگر چاره‌ای نخواهیم داشت. از این شرایط سخت رنج می برند».

رودری در 17 سپتامبر صحبت کرد و پنج روز بعد مقابل آرسنال رباط صلیبی خود را پاره کرد.

آلیسون، دروازه بان لیورپول نیز در آستانه دیدار مقابل میلان نظر مشابهی داشت و اظهار داشت: همه بازیکنان خسته هستند. چرا کسی به فکر ما نیست؟

پسر همچنین گفت: ما روبات نیستیم. باید تعداد بازی ها را کم کنیم تا بتوانیم بهتر بازی کنیم. من فکر می کنم این باید هدف باشد.

ژول کوند بازیکن بارسلونا گفت: “هر سال تقویم طولانی تر می شود و ما زمان کمتری برای استراحت داریم. ما سه، چهار سال است که این را می گوییم و هیچکس به ما توجهی نمی کند. زمانی می رسد که باید ادامه دهیم. اعتصاب». چون تنها راه این است که داوران به حرف ما گوش کنند. حالا که جام باشگاه های جهان نزدیک است، با این شرایط حدود 70 بازی در فصل خواهیم داشت.»

فوق ستاره های فوتبال به فکر اعتصاب هستند!

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید با رودری موافق است: “حق با اوست. هواداران می خواهند بهترین بازیکنان را در زمین ببینند. بازی های زیادی باقی مانده و مصدومیت ها در حال افزایش است. مردم می گویند که بازیکنان درآمد زیادی دارند و ما باید انجامش بده.” من شاکی نیستم درست است، اما باید تعادل برقرار کنید.

دادگاه به جای اعتصاب؟

برای اینکه یک اعتصاب متقاعد کننده باشد، بسیاری باید شرکت کنند. آیا همه بازیکنان آماده حمله هستند؟ بسیاری از بازیکنان ذخیره یا غیرنخبه ممکن است ترجیح دهند به جای اعتصاب به دادگاه بروند.

در ماه ژوئن، FIFPRO به دلیل افزایش تعداد تیم ها در جام باشگاه های جهان، علیه فیفا شکایت کرد و 39 لیگ حرفه ای اروپایی به این شکایت پیوستند.

اتحادیه به دنبال قوانینی برای بازیکنان حرفه ای است:

*محدودیت 50-60 بازی در هر فصل برای یک بازیکن

*حداقل زمان استراحت بین دو بازی باید چهار روز باشد.

*تعطیلات تابستانی 3-4 هفته ای تضمینی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.