افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

بعد از سریال هانیکو چه سریالی پخش می شود؟ + معرفی سریال جایگزین هانیکو

  • کد خبر : 378823
بعد از سریال هانیکو چه سریالی پخش می شود؟ + معرفی سریال جایگزین هانیکو

به اسمارتک نیوز- شبکه تماشا برای پخش سریال جدید جایگزین هانیکو نظرسنجی انجام داده است. می توانید شماره سریال مورد نظر را به شماره 3000053 پیامک کنید. 1. سریال امپراطور دریا امپراطور دریا نام مجموعه تلویزیونی حماسی است که در سال 2004 پخش شد.این سریال درباره زندگی یک ژنرال شیلائی به نام جانگ بوگو ساخته […]

به اسمارتک نیوز- شبکه تماشا برای پخش سریال جدید جایگزین هانیکو نظرسنجی انجام داده است.

می توانید شماره سریال مورد نظر را به شماره 3000053 پیامک کنید.

1. سریال امپراطور دریا

امپراطور دریا نام مجموعه تلویزیونی حماسی است که در سال 2004 پخش شد.این سریال درباره زندگی یک ژنرال شیلائی به نام جانگ بوگو ساخته شده است. در این سریال چوی سو جونگ، چاه شی را، سونگ ایل کوک (بازیگر جومونگ)، سوآئه و چای جونگ آن به ایفای نقش پرداختند.

داستان سریال در مورد برده ای به نام گونگ بوک است که همراه با دوستش جانگ نیون سختی های زیادی را تحمل می کند. دزدان دریایی پدرش را می کشند. بعداً توسط شخصی به نام یئوم جانگ آموزش می بیند و پس از آمادگی نسبی در ورزش های رزمی در مسابقه انتخابی محافظان لیدی جامی شرکت می کند. خانم جامی از اعیان و ثروتمندان به شمار می رود و تاجر و سیاستمدار است. سرانجام، گونگبوک توسط لیدی جامی به عنوان محافظ او استخدام می شود. گونگ بوک عاشق دختری به نام جانگ هوآ می شود. از سوی دیگر، یئوم جانگ (دزد دریایی شجاع و شجاعی که در نوجوانی به گونگ بوک هنرهای رزمی آموخت) نیز عاشق لیدی جانگ هوآ می شود.

2. سریال نوش جان

نوش جان یک سریال ژاپنی محصول سال 2013 می باشد.این سریال به نویسندگی یوشیکو موریشیتا و کارگردانی مشترک Takafumi Kimura، Tetsuya Watanabe و Yoshiharu Sasaki می باشد. نوشجان داستان زنی به نام میکو اونو (با بازی آن واتانابه) را روایت می‌کند که حدود صد سال پیش در دوره‌های تایشو و شوآ زندگی می‌کند و سعی می‌کند در آشپزی ژاپنی تسلط پیدا کند.

میکو اونو با بازی آن واتانابه در خانواده ای بزرگ می شود که والدینش رستورانی در توکیو را مدیریت می کنند. خانواده میکو در این رستوران مشغول پخت غذاهای غربی بوده اند و میکو اونو از کودکی با خانواده در رستوران بوده و آشپزی به سبک غربی را نیز به خوبی یاد گرفته است.

در همان زمان، میکو اونو در دانشگاه مشغول به تحصیل بود و پس از مدتی با یکی از همکلاسی هایش که در خانه او زندگی می کند ازدواج کرد. میکو و شوهرش سپس به اوزاکا نقل مکان می کنند. او به علاقه اش به آشپزی ادامه می دهد. اما پس از مدتی جنگ جهانی دوم آغاز می شود و او با مشکلات زیادی روبرو می شود و با تمام اتفاقاتی که برایش می افتد کنار می آید و با امید به زندگی خود ادامه می دهد.

بازیگران اصلی سریال «آن واتانابه» دختر کن واتانابه، ماساهیرو هیگاشید، نائومی زایزن، تایزو هارادا، کازوکو یوشیوکی هستند.

سریال-نوش جان

3. سریال آیسان

آیسان یک سریال تلویزیونی تاریخی کره ای محصول سال ۲۰۰۷ است. کارگردان سریال Yisan لی بیونگ هون است. این سریال ادامه سریال دونگ یی است، پدربزرگ ولیعهد، بیست و یکمین پادشاه چوسان، گئوم، پسر دونگ یی است.

ابتدای سریال مراسم جشنی را نشان می دهد که به نظر می رسد یکی از جشن های مهم دربار با حضور شاه، ملکه و سایر درباریان باشد که ناگهان سربازان در حال تظاهرات به سمت شاه و ملکه تیراندازی می کنند و با وجود هرج و مرج، شاه. موفق به فرار می شود؛ اما در حین فرار متوجه می شود که همه این اتفاقات زیر سر پسرش بوده است. شاه سراسیمه از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که این همه خواب را دیده است.

امپراطور جوان پس از مرگ پدربزرگش به قدرت می رسد و در حین حل مشکلات مردم با مشکلات زیادی روبرو می شود. او با دوست دوران کودکی خود، لیدی سانگ که اکنون بانوی نقاش خانه است، ازدواج می کند. آنها زندگی خوبی با هم دارند و یک پسر دارند. در ادامه سریال می بینیم که لیدی سانگ و پسرش هر دو بر اثر بیماری فوت می کنند.

بازیگران این سریال عبارتند از: لی سو جین، هان جی مین، لی جونگ سو، کیون می ری، پارک یون هی، لی سون جائه، کیم یئو جین و…راسریال-آیسان

4. سریال دو دستی

دو دوست (به انگلیسی: Two Friends) یک مجموعه تلویزیونی تاریخی کره‌ای 32 قسمتی است که در سال 2011 تولید شد.

این سریال از طریق روایت زندگی دو مرد که در بدو تولد با هم مبادله شده اند، به بررسی چگونگی تعیین سرنوشت افراد بر اساس طبقه اجتماعی آنها در دوره چوسان می پردازد. داستان این داستان شباهت زیادی به داستان معروف شاهزاده و گدا دارد. چان دونگ (چون جونگ میونگ) و گی دونگ (لی سانگ یون) با تغییر زندگی خود بزرگ می شوند. چان دونگ که فرزند یک نجیب زاده است در پایین ترین طبقات جامعه سختی های زیادی را متحمل می شود و به حریفی تبدیل می شود که اموال ثروتمندان و مقامات دولتی فاسد را می دزدد. گی دونگ که در اصل یک نجیب زاده برده است، در خانواده ای اصیل و ثروتمند بزرگ می شود و رئیس پلیس می شود. سرنوشت زندگی این دو را که در دو طرف قانون قرار دارند، دوباره به هم می پیوندد، زمانی که هر دو عاشق یک زن (هان جی هی) می شوند.

چون جونگ میونگ، لی سانگ یون، هان جی هی، سو هیون جین بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال دو دوست




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.