افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

تولید با قدرت نوعی دفاع مقدس است.

  • کد خبر : 378813
تولید با قدرت نوعی دفاع مقدس است.

دکتر سپهدار انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در مراسم گرامیداشت میلاد پیامبر اعظم حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته دفاع مقدس که با حضور مدیران و جمع کثیری از کارکنان در مسجد امام علی(ع) برگزار شد، در عین حال بر نقش مهم آن حضرت تاکید شد. دفاعی گفت: هر ساله هفته ای که […]

دکتر سپهدار انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در مراسم گرامیداشت میلاد پیامبر اعظم حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته دفاع مقدس که با حضور مدیران و جمع کثیری از کارکنان در مسجد امام علی(ع) برگزار شد، در عین حال بر نقش مهم آن حضرت تاکید شد. دفاعی گفت: هر ساله هفته ای که جنگ تحمیلی آغاز می شود، این که عراق در مقابل ایران بود را گرامی بداریم و یاد و خاطره رزمندگان، رزمندگان و مجاهدان را زنده نگه داریم و از آنها درس بگیریم و پاسخ قانع کننده ای داشته باشیم. سوالات مربوط به چرا دفاع و چرا قدیس.

دکتر نیک انصاری در پاسخ به این سوال که چرا دفاع؟ گفت: چون متجاوز همیشه بوده و هرگز محو نخواهد شد، زیرا خیر و شر در طول تاریخ بشریت از داستان هابیل و قابیل تا کنون وجود داشته است، بنابراین دفاع یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی تصریح کرد: برای دفاع باید قدرتمند بود و قدرت فقط قدرت نظامی نیست، بلکه وقتی خطوط تولید ما با قدرت و ظرفیت تولید می کنند، این یک نوع دفاع است.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در ادامه با یادآوری نقش رزمندگان و زمین داران در دفاع از کشور خاطرنشان کرد: ما در دفاع مقدس رزمندگان و رزمندگان سرزمینی داشته ایم و هنوز هم رزمنده داریم، رزمنده ما یک مهندس کارکشته، متعهد و پرتلاش است. . که به تولید، تکنولوژی و تغییرات اهمیت می دهد یا کارگر عزیزی است که مستعد کار و تولید مجموعه خود است.

انصاری نیک همچنین به باروهای جدید رزمندگان اشاره کرد و گفت: سنگر کنونی ما همان پتروشیمی بندر امام است که در دوران دفاع مقدس اعم از بمباران و شهادت، رزمندگان باید بر روی این بارو جدید به درستی عمل کنند و به دشمن پاسخ دهند. خط تولید

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با تاکید بر تمرکز کشورهای توسعه یافته بر توان اقتصاد و صنعت افزود: استکبار با تمرکز بر اقتصاد و صنعت در حال تقویت سیستم دفاعی خود برای تسلط بر جهان هستند.

نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی بندر امام در پاسخ به این سوال که چرا مقدس؟ وی افزود: خاک، ارزش‌های فرهنگی، آداب و رسوم و ارزش‌های دینی و رهبری برای ما مقدس است و دفاع مقدس به این معناست که در مقابل تهاجم دشمن به آنها مقاومت و مقاومت کنیم.

نیک انصاری همچنین گفت: یکی از مولفه های دفاع مقدس در دوران جدید کارآمدی مدیران یک سازمان است چرا که ناکارآمدی نارضایتی تولید می کند که انحراف از دفاع مقدس است.

مدیر کل پتروشیمی بندر امام تصریح کرد: افزایش کارایی برای خدمت به مردم و کشور ضروری است و اگر مدیران از چنین هدف مهمی عدول کنند صفوف ما به منطقه نفوذ دشمن تبدیل می شود.

وی در پایان افزود: سازمان مولد، کارآمد و پیشرو یعنی رگبار قدرتمند رزمندگان دفاعی و این همان تعریفی است که ما در پتروشیمی بندر امام به دنبال داشتن بدنه ای منحصر به فرد، قدرتمند، با انگیزه و متحرک هستیم و دشمنان نیز با توجه به این موضوع. نه به صف ما بیایید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.