افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

ملت ایران با تمام قوا از ملت مظلوم و عزیز لبنان حمایت خواهد کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 378803
ملت ایران با تمام قوا از ملت مظلوم و عزیز لبنان حمایت خواهد کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی در پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمدر میان مؤمنان مردانی هستند که به عهدی که با خدا بستند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که مرده اند، و از آنان کسانی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی در پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهدی که با خدا بستند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که مرده اند، و از آنان کسانی هستند که منتظرند و هیچ تغییری در آن نداده اند.

پناه بی پناهان و سرور مقاومت، محبوب دل مستضعفان جهان، رهبر فداکار و مجاهد خستگی ناپذیر، دبیرکل صادق، شجاع، ایثارگر و متقی حزب الله لبنان، برادر و فرمانده عزیز. رشید اسلام ابوالشهید آقای سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) به دست باند جنایتکار و غاصب صهیونیستی مظلومانه به شهادت رسید.

رحمت خدا بر آن عالم ربانی و لعنت و نفرین جاویدان تاریخ بر اشرار خون آشام صهیونیست که دستانشان به خون پاکترین بندگان خدا آغشته است و وجود نکبت بارشان بزرگترین لکه ننگ تاریخ است. از انسانیت . حامیان صهیونیست ها و در رأس آنها رژیم آمریکا با حمایت همه جانبه و تسلیحاتی و حمایت بی حد و حصر این ها در همه خون های ریخته شده اعم از خون زنان و کودکان مظلوم و آوارگان و بی خانمان ها شریک هستند. سازمان های بین المللی جنایتکاران، و چهره شیطانی خود را بیش از هر زمان دیگری نشان می دهند. همه مردم دنیا آن را آشکار می کنند.

شهید سید حسن نصرالله در راه رسیدن به هدف مقدس و الهی خود که همانا دفاع از اسلام و مقابله با ظلم و هجوم و آزادی از مقدسات بود و تا آخرین نفس در دنیایی پر از ظلم و جنایت به شهادت رسید. تقلب و فریب، حافظ آرمان های والای اسلام و ارزش های انسانی آن بود. به او غبطه می خورم که عمر شریفش را در راه مبارزه مقدس گذراند و سرانجام به فیض شهادت و سعادت ابدی نایل شد.

شهید سید حسن نصرالله در زندگی پربار و پربرکت خود در عقب راندن دشمن صهیونیستی و تامین امنیت ملت لبنان و رفع اشغال آن سرزمین به دستاوردهای بی شماری دست یافت و با هوشمندی و درایت آزادی قدس شریف را تسهیل کرد. وی در جریان حمله وحشیانه نیروهای تکفیری به مردم منطقه، بزرگترین یار و یاور زنان، کودکان و مستضعفان بود و دشمن تکفیری را از تجاوز و آزار مسلمانان یا غیرمسلمانان بی دفاع باز داشت. این شهید والامقام همچنان الگوی نسل آینده مجاهد و معتقد به راه مقاومت در سراسر جهان خواهد بود. راه پرافتخار او که راه انبیا و اولیای الهی و عدالت خواهان و عموم ستمگران عالم بود، توسط دوستان و دوستداران و شاگردانش در سراسر جهان ادامه خواهد یافت. به گفته رهبر معظم انقلاب، سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در راس آنها حزب الله سرافراز رقم خواهند زد و همانطور که ایشان فرض کردند حمایت از مردم لبنان و حزب الله و کمک به آنها وظیفه همه است. مسلمین ملت مقاوم و سرافراز ایران همچون گذشته با تمام قوا در کنار ملت مظلوم و عزیز لبنان خواهند ایستاد و راه درخشان آن شهید را ادامه خواهند داد. به لطف و یاری خداوند همواره حامی و همرزم مردم مظلوم و مقاوم غزه و لبنان در میدان نبرد خواهیم بود.

شهادت مظلومانه شهید سید حسن نصرالله (رضی الله عنه) که مزد مجاهدت مخلصانه و مستمر آن رزمنده فرزانه بود، به درگاه خداوند متعال، رهبر معظم انقلاب (مود ضی الله العظمی) اعلی) ملت شریف لبنان و ملتهای مسلمان منطقه و ملتهای آزادیخواه جهان، به شما جوانان عزیز، مجاهدان، مورخین و پاکان و مخلصان حزب الله تبریک و تهنیت عرض می نمایم. لبنان و. خانواده و رحمت الهی او.

محمد باقر قالیباف

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.