افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

یک سیستم نظارت تصویری برای اماکن اتحادیه نصب شد

  • کد خبر : 378800
یک سیستم نظارت تصویری برای اماکن اتحادیه نصب شد

به گزارش بازارچه اتاق اصناف، سامانه نظارت تصویری اماکن (سپتام) با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا و بر اساس استانداردهای بین المللی و ملی ایجاد شده است و شامل کلیه تجهیزات سیستم های نظارت تصویری می باشد. اتحادیه و مردم برای دریافت استاندارد گواهی نظارت تصویری نظارت و تأیید می شوند. این استانداردسازی […]

به گزارش بازارچه اتاق اصناف، سامانه نظارت تصویری اماکن (سپتام) با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا و بر اساس استانداردهای بین المللی و ملی ایجاد شده است و شامل کلیه تجهیزات سیستم های نظارت تصویری می باشد. اتحادیه و مردم برای دریافت استاندارد گواهی نظارت تصویری نظارت و تأیید می شوند.

این استانداردسازی به این معنی است که کلیه تجهیزات مورد استفاده در سیستم های نظارت تصویری به دقت بررسی شده و به تجهیزات استاندارد و باکیفیت گواهی نظارت تصویری داده می شود یا اصلاح می شود.

بررسی به تجهیزات محدود نمی شود، بلکه مکان، نصب و زیرساخت نظارت تصویری نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

این به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا امنیت سرمایه گذاری خود را با اطمینان از سیستم نظارت تصویری تضمین کنند.

سیستم Septam عملکرد صحیح سیستم نظارت تصویری را از سه منظر تضمین می کند. تمامی نقاط حساس استقرار ارباب رجوع کنترل شده و خطر وقوع جرم و سرقت به حداقل می رسد.

یک زیرساخت کافی برق و انتقال داده که به درستی توسط کارشناسان Septam کنترل می شود، در بیش از 70 درصد موارد از خرابی سیستم نظارت تصویری جلوگیری می کند.

تجهیزات با کیفیت پایین در مواقع اضطراری، به خصوص زمانی که حرکت زیاد باشد، کار نمی کنند. در این سیستم پایگاه داده تجهیزات با کیفیت متناسب با محل متقاضی را معرفی می کند و نصب تجهیزات با کیفیت را تضمین می کند.

یعنی در این سیستم موقعیت، بستر و کیفیت تجهیزات مناسب مورد ارزیابی قرار می گیرد. سرعت و سهولت صدور گواهینامه سیستم سپتام با ساده‌سازی فرآیند صدور گواهی نظارت تصویری با استفاده از اتوماسیون و هوش مصنوعی، توان تخصصی آزمایشگاه‌های تجهیزات نظارت تصویری و جمع‌آوری اطلاعات حضوری توسط کارشناسان مجرب و آموزش دیده، گواهی‌نامه را به حداقل رسانده است. زمان متخصص و در کمتر از 48 ساعت به شما این امکان را می دهد که نتیجه را بدانید و گواهینامه مربوطه را دریافت کنید.

با استفاده از تجهیزات استاندارد و بهینه سازی مصرف انرژی، هزینه های نگهداری سیستم نظارت کاهش یافته و صرفه جویی قابل توجهی در درازمدت ایجاد می کند.

تجزیه و تحلیل تصویر هوشمند و قابلیت های گزارش از کارشناسان سیستم به اتحادیه ها کمک می کند تا از کسب و کار خود مراقبت بهتری داشته باشند.

با توجه به اهمیت امنیت و کیفیت در این زمینه، خدمات ارائه شده توسط تمامی اپراتورهای فعال از جمله مخابرات ایران به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده «خدمات نظارت تصویری به عنوان یک سرویس جامع» را بررسی می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.