افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

10 سریال کره ای بی نظیر در ماه های اکتبر و نوامبر

  • کد خبر : 378784
10 سریال کره ای بی نظیر در ماه های اکتبر و نوامبر

به گزارش مورنینگ تایمز، ماه اکتبر برای طرفداران سریال های کره ای پر از هیجان و سرگرمی خواهد بود. در این ماه شاهد مجموعه ای از سریال های کره ای خواهیم بود که با داستان های منحصر به فرد و شخصیت های به یاد ماندنی خود مخاطب را مجذوب خود خواهند کرد. اگر از علاقه […]

به گزارش مورنینگ تایمز، ماه اکتبر برای طرفداران سریال های کره ای پر از هیجان و سرگرمی خواهد بود. در این ماه شاهد مجموعه ای از سریال های کره ای خواهیم بود که با داستان های منحصر به فرد و شخصیت های به یاد ماندنی خود مخاطب را مجذوب خود خواهند کرد.

اگر از علاقه مندان به درام های کره ای هستید، با ما همراه باشید تا مورد انتظارترین سریال های جدید این ماه را معرفی کنیم.

1. ادویه تا عشق ما

«فصل عشق ما» یک سریال عاشقانه و فانتزی به کارگردانی کیم جونگ سیک و نویسندگی کیم هه یونگ است. در این درام بازیگران اصلی لی سانگ یی و هان جی هیون هستند که نقش های فرعی سریال «بدون سود، بدون عشق» را بازی کردند. در واقع سریال «چشنی عشق ما» اسپین آف سریال «بی عشق نیست» است.

داستان این سریال درباره نویسنده رمان های عاشقانه ای به نام نام جا یون است که به طرز عجیبی وارد بدن شخصیت زن رمانش سئو یون سو می شود و با شخصیت مرد داستان یعنی کانگ ها وارد رابطه ای عاشقانه می شود. جون

این سریال در تاریخ 3 اکتبر 2024 از TVING پخش خواهد شد.

2. ازدواج مبارک من

“ازدواج شاد من” یک درام خانوادگی سرگرم کننده به کارگردانی کیم سونگ گئون و نویسندگی سونگ جونگ ریم است. بازیگران اصلی این سریال پارک ها نا و پارک سانگ نام هستند.

این درام خانوادگی جنبه های مختلف ازدواج، طلاق، ازدواج مجدد و زندگی مجردی را بررسی می کند و معنای واقعی «خوشبختی» را بررسی می کند. داستان این سریال به گونه ای است که می تواند با همه گروه های سنی ارتباط برقرار کند و لبخند را بر لبان مخاطب بیاورد.

یکی از شخصیت های اصلی سریال منگ گونگ هی است که به عنوان طراح قرارداد در شرکت مد Jayce کار می کند. او با به ارث بردن روحیه قوی مادرش و مهارت های ورزشی پدرش که یک کارآگاه سابق بود، به زنی ماجراجو تبدیل شده است که می تواند حتی در یک جزیره متروک هم زنده بماند.

از سوی دیگر، گو دان سو نوه رئیس Jayce Fashion است که به درخواست مادربزرگش پس از سال ها زندگی بی دغدغه در خارج از کشور به کره بازمی گردد تا خود را برای تصدی ریاست این شرکت آماده کند. این بازگشت منجر به پیوند عاطفی او با دوست دوران کودکی اش منگ گونگ هی می شود.

این سریال در تاریخ 7 اکتبر 2024 از شبکه KBS1 پخش خواهد شد.

3. معاینه مشروط لی

این سریال که فضای قانونی و دادگاهی دارد به کارگردانی یون سانگ هو و نویسندگی پارک چی هیونگ ساخته شده است. بازیگران اصلی این سریال کوون یوری و گو سو هستند.

شخصیت اصلی این سریال لی هان شین است که به عنوان بازرس آزادی مشروط کار می کند و با افراد فاسدی که سعی می کنند با استفاده از ثروت یا ارتباطات خود از سیستم آزادی مشروط سوء استفاده کنند، سر و کار دارد. او به شیوه ای منحصر به فرد به دنبال عدالت است. در کنار او چوی هوا ران، یک چهره برجسته در صنعت وام دهی خصوصی قرار دارد. هدف او از همکاری با لی هان شین، بازپس گیری وام هایی است که معوق هستند.

شخصیت دیگر این سریال Ahn Seo-yeon است که به عنوان یک کارآگاه برجسته شناخته می شود که تمام تلاش خود را برای دستگیری مجرمان و ایجاد جامعه ای امن تر می کند.

این سریال در تاریخ 7 اکتبر 2024 از شبکه tvN پخش خواهد شد.

4. خانواده با انتخاب

این سریال کره ای به کارگردانی کیم سونگ هو و نویسندگی هونگ شی یونگ و بازیگرانی چون هوانگ این یوپ، جونگ چای یون و هیون سونگ ساخته شده است.

داستان این سریال در مورد سه شخصیت به نام‌های کیم سون ها، یون جو وون و کانگ هه جون است که اگرچه از نظر بیولوژیکی با هم مرتبط نیستند، اما پیوند عمیقی با یکدیگر دارند. این سه سال دوران نوجوانی خود را با هم گذراندند، اما پس از آن ده سال از هم دور بودند و اکنون دوباره یکدیگر را ملاقات می کنند.

اما شرایط دیگر مثل قبل نیست. جو وون پس از احساس رها شدن توسط سون ها و هه جون، از آنها رنجش می برد، در حالی که این دو پسر اکنون با احساسات رمانتیک جدید نسبت به جو وون و مشکلات خانوادگی خود دست و پنجه نرم می کنند.

این سریال در تاریخ 9 اکتبر 2024 از شبکه JTBC پخش خواهد شد.

5. دونگ جائه، خوب یا حرامزاده

این یک سریال ترسناک و معمایی به کارگردانی پارک گان هو و نویسندگی هوانگ ها جونگ و کیم سانگ وون است. بازیگران اصلی این سریال لی جون هیوک و پارک سونگ وونگ هستند.

شخصیت اصلی سریال سو دونگ جائه است که به عنوان بازرس در دفتر دادستانی منطقه چئونگجو کار می کند، اما آینده اش به دلیل اتهامات فساد علیه او در گذشته تیره و تار به نظر می رسد. هنگامی که او درگیر قتل یک دختر دبیرستانی می شود، خود را در موقعیت خطرناکی می بیند که باید بین وظایف خود به عنوان دادستان و خواسته هایش برای منافع شخصی تعادل برقرار کند.

این سریال در تاریخ 10 اکتبر 2024 از TVING پخش خواهد شد.

6. شک

این سریال جنایی به کارگردانی سونگ یون هوا و نویسندگی هان آه یانگ ساخته شده است. بازیگران اصلی این سریال هان سوک کیو، چای وون بین، هان یه ری و اوه یون سو هستند.

شخصیت اصلی این سریال جانگ تائه سو است که یک بازپرس جنایی و روانشناس افسانه ای در کره است. او یکی از اولین افرادی است که در این زمینه فعالیت می کند و راه را برای تحلیلگران رفتار مجرمانه در کشور هموار کرده است. او احترام و اعتماد کامل را به سازمان پلیس جلب کرده است. در خانه، او یک پدر مجرد است که دخترش را به تنهایی بزرگ می کند.

داستان اصلی سریال زمانی شروع می شود که جانگ ته سو متوجه می شود که دخترش درگیر یک پرونده قتل است. این کشف تمام باورهای حرفه ای او و رابطه اش با دخترش را زیر و رو می کند. جانگ ته سو برای محافظت از دخترش سعی می کند حقیقت را فاش کند.

این سریال در تاریخ 11 اکتبر 2024 از شبکه MBC پخش خواهد شد.

7. Jeong Nyeon: The Star Is Born

این یک درام موزیکال به کارگردانی جونگ جی این و نویسندگی چوی هیو بی است. بازیگران اصلی این سریال کیم ته ری، شین یه یون، مون سو ری و را می ران هستند.

در دهه 1950 و پس از پایان جنگ کره، یون جونگ نیون با فروش صدف به همراه مادرش در موکپو زندگی نسبتاً سختی را سپری می کند. آرزوی او این است که به سئول برود و در یک گروه تئاتر زنانه به نام “گوکگوک” به عنوان بازیگر کار کند و ثروتمند شود. یک روز، یون جونگ نیون اجرای یک گروه تئاتر زن را تماشا می کند که در طول تور سراسری خود از سئول به موکپو آمده است.

این سریال در تاریخ 12 اکتبر 2024 از شبکه tvN و Disney+ پخش خواهد شد.

8. رفتن به جهنم جهنمی فصل 2

فصل دوم سریال معروف و پرطرفدار «رفتن به جهنم» به کارگردانی یون سانگ هو و نویسندگی چوی گیو سوک ساخته شده است. بازیگران اصلی این سریال کیم هیون جو، کیم سونگ چول، کیم شین روک و یانگ ایک جون هستند.

در فصل دوم این سریال، وکیل Min Hye-jin به مبارزه خود با فرقه Arrows and New Truth ادامه می دهد. در همین حال، گروهی مرموز به نام سودو برای مبارزه با فرقه حقیقت جدید پدید آمده است. این گروه توسط یک مرد مرموز رهبری می شود.

این سریال در تاریخ 25 اکتبر 2024 از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: فرادید




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.