افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

راه پرافتخار سید حسن نصرالله با قدرت ادامه خواهد داشت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 378749
راه پرافتخار سید حسن نصرالله با قدرت ادامه خواهد داشت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترحزب ندای ایرانیان با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: به نام خدا حزب ندای ایرانیان با اندوه فراوان شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترحزب ندای ایرانیان با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

حزب ندای ایرانیان با اندوه فراوان شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سوگ می نشاند. . تن به همه آزادیخواهان و عدالت خواهان جهان.

شهادت این رهبر عظیم الشأن و استوار که جان خود را وقف دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و تجاوز کرده بود، اگرچه او را به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت در راه خدا رساند، اما برای همه کسانی که در کنار او گام برمی دارند. راه آزادی و عدالت و عدالت گرفته می شود، ضایعه بزرگ و اندوه بزرگ به همراه دارد. سید حسن نصرالله نماد فداکاری و استقامت نه تنها برای ملت لبنان و جبهه مقاومت، بلکه برای کل جهان اسلام و بشریت در برابر رژیمی بود که همیشه مرزهای انسانیت و عدالت را زیر پا گذاشته است.

حزب ندای ایرانیان بر محکومیت شدید جنایات رژیم صهیونیستی تاکید دارد. رژیم اسرائیل با زیر پا گذاشتن تمامی ارزش های اخلاقی و انسانی، همچنان به جنایات جنگی و تشویق به گسترش خونریزی در منطقه ادامه می دهد و در عین حال تمامی درخواست های مکرر جامعه جهانی برای پایان دادن به این جنایات را نادیده می گیرد. این رژیم که سال ها درگیر اشغال، جنگ، تروریسم و ​​تجاوز بوده، تهدیدی جدی برای صلح و امنیت منطقه و جهان است. سکوت جامعه جهانی در برابر این جنایات نه تنها همدستی خاموش در این ظلم تاریخی است، بلکه به تداوم این خشونت ها و ناامنی ها در منطقه کمک می کند. مسئولیت این وضعیت بر عهده همه دولت هایی است که با حمایت از این رژیم جنایتکار باعث ادامه قتل و جنایت علیه بشریت شده اند.

رژیم اسرائیل در 76 سال گذشته چیزی جز ترور، ویرانی و ویرانی برای منطقه به ارمغان نیاورده است. مردم بی گناه و ستمدیده این منطقه ده ها سال است که قربانی سیاست های جنگی، اشغالگری و خشونت بی حد و حصر این رژیم بوده اند. جامعه جهانی با انفعال خود زمینه ساز گستاخی و بی تدبیری این رژیم با تضییع حقوق ملت ها و تداوم بحران ها شده است. ما از دولت های منطقه دعوت می کنیم تا در این برهه حساس با هم متحد شوند و اختلافات را کنار بگذارند. اتحاد کشورهای اسلامی تنها راه مقابله با این جنایات و دستیابی به عدالت، آزادی و صلح پایدار است. تنها با همبستگی و همکاری می توان با سیاست های خشونت آمیز رژیم صهیونیستی مقابله کرد.

شهادت سید حسن نصرالله، رهبر بی بدیل و نماد مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، بی شک خلأ بزرگی در صفوف مبارزان راه حق و عدالت ایجاد می کند. اما بدون شک راه پرافتخار او با قدرت و عزم دوستان و پیروانش ادامه خواهد داشت. او چراغ راه آزادیخواهان و عدالتخواهان بود که با ظلم و ستم مخالفت کرد.

برای آن روح پاک و مطهر از درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه و برای خانواده محترم ایشان، همرزمانش و تمامی پیروان راه مقاومت، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم. راه او در مبارزه با ظلم و ستم ادامه خواهد داشت و به نسل های آینده انگیزه می دهد تا این راه باشکوه را ادامه دهند.

حزب نادای ایرانیان
7 اکتبر 1403

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.