افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

گاریدو به یک شرط بهتر از برونکو است/بهانه استقلال از بین رفت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 378740
گاریدو به یک شرط بهتر از برونکو است/بهانه استقلال از بین رفت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر و دربی صد و چهارم چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف یکدیگر رفتند که به گل رسید. در اضافی او در نیمه دوم و از روی یک پنالتی موفق شد رقیب […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر و دربی صد و چهارم چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف یکدیگر رفتند که به گل رسید. در اضافی او در نیمه دوم و از روی یک پنالتی موفق شد رقیب قدیمی خود را شکست دهد تا قرمزها 3 امتیاز ارزشمند به ذخیره خود اضافه کنند.

محمود شفیع کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این دیدار گفت: در روزهای اخیر شاهد بازی تاکتیکی خوبی از تیم پرسپولیس و از سوی دیگر استقلالی ها با توجه به شرایطی بودیم. هفته ها، حاشیه هایی داشت.” بازیکنان پرسپولیس از نظر فنی و روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند و گاریدو (سرمربی پرسپولیس) تیمش را به خوبی سازماندهی کرده بود.

وی ادامه داد: همه بازیکنان در بخش دفاعی و هجومی عملکرد بسیار خوبی داشتند و عالی بودند و جدای از همه این موارد، مالکیت پرسپولیس در زمین و توپ بسیار قابل توجه بود، به خصوص قبلا که بازیکنان حریف در آنجا نه می گفتند VAR بود و قهرمان شدی. و با وجود VAR توانستیم پیروز میدان را ترک کنیم، در حالی که تیم استقلال در نقل و انتقالات بازیکنان بسیار خوبی را به دست آورده بود و به گفته مالکان جدید از حمایت مالی بسیار خوبی بهره می برد. . بازیکنان پرسپولیس همدلی زیادی داشتند و پشتکار مدیریتی در بحث تیمداری و باشگاه داری باعث شد این 3 نکته بسیار مهم به حساب پرسپولیس برود و هواداران خوشحال شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نتایج دیگر دیدارهای هفته ششم لیگ برتر گفت: با احتساب شکست سپاهان مقابل تراکتورسازی و پیروزی ملوان، شرایط بالای جدول حساس شده است در حالی که پرسپولیس یک بازی است. عقب تر و من فکر می کنم که از آنجایی که آنها خیلی خوب کار می کنند، رقابت به خوبی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: اگر به گاریدو زمان بدهند از نظر تاکتیکی می تواند پرسپولیس را به اهدافش برساند و حتی می تواند شرایط بهتری نسبت به زمان برانکو و یحیی گل محمدی برای هواداران ایجاد کند.

گاریدو با یک شرط از برونکو بهتر است/بهانه استقلال تمام شد

تهرانی هافبک سابق سرخپوشان ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس اکنون باید روی رویارویی با پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا تمرکز کنند، شرایط خوبی در لیگ برتر داریم و امیدوارم این روند در رقابت های آسیایی ادامه داشته باشد.

شفیع در پایان تصریح کرد: در دیدار مقابل الاهلی عربستان بازی خوبی از پرسپولیس دیدیم اما باید این دیدار را فراموش کنیم تا بتوانیم با پیروزی در دیدارهای بعدی امتیاز خوبی کسب کنیم و روند صعودی داشته باشیم. در مسابقات قهرمانی جدول

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.