افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

Shiba Ino استیبل کوین جدید SHI را معرفی کرد – 0.01 دلار به ازای هر توکن!

  • کد خبر : 378735
Shiba Ino استیبل کوین جدید SHI را معرفی کرد – 0.01 دلار به ازای هر توکن!

به گزارش بازار، LUCIE، استراتژیست بازاریابی Shibarium در روزهای گذشته اعلام کرد که یک استیبل کوین جدید به نام SHI در شبکه مذکور راه اندازی خواهد شد. LUCIE یادآور شد که ایده استیبل کوین در ابتدا توسط ریوشی (بنیانگذار ناشناس پروژه شیبا اینو) در سال 2021 معرفی شد. قرار است هر توکن SHI فقط 0.01 […]

به گزارش بازار، LUCIE، استراتژیست بازاریابی Shibarium در روزهای گذشته اعلام کرد که یک استیبل کوین جدید به نام SHI در شبکه مذکور راه اندازی خواهد شد.

LUCIE یادآور شد که ایده استیبل کوین در ابتدا توسط ریوشی (بنیانگذار ناشناس پروژه شیبا اینو) در سال 2021 معرفی شد. قرار است هر توکن SHI فقط 0.01 دلار قیمت داشته باشد (برخلاف استیبل کوین های USD که قیمت آن 1 دلار است). با این حال، مکانیسم Shibarium برای دستیابی به این پیوند روشن نشده است.

بحث در مورد تضمین های احتمالی SHI ادامه دارد. توسعه دهندگان Shiba Inu Shytoshi Kusama و Kaal Dhairya تاکید کرده اند که SHI هنوز در حال توسعه است و تحت آزمایش های دقیق است. SHI زمانی به طور کامل راه اندازی می شود که زیرساخت آن کاملاً آماده شود و از ثبات و کاربرد آن در امور مالی غیرمتمرکز اطمینان حاصل شود. تیم Shiba Inu در حال تحقیق دقیق در مورد این استیبل کوین و یادگیری از چالش هایی است که سایر استیبل کوین ها با آن روبرو هستند.

انتظار می رود SHI مزایای قابل توجهی برای شبکه Shiba Inno به همراه داشته باشد. این استیبل کوین می تواند ثبات قیمت را فراهم کند، کاربرد اکوسیستم خود را افزایش دهد و تراکنش های روان تری را امکان پذیر کند. علاوه بر این، SHI نقش مهمی در زیرساخت بخش DeFi Shibarium ایفا می‌کند و از فعالیت‌هایی مانند وام، وام‌گیری و کشاورزی حمایت می‌کند.

این استیبل کوین می تواند کاربران بیشتری را به اکوسیستم شیبا اینو جذب کند و به طور بالقوه حجم تراکنش و نرخ سوزاندن توکن آن را افزایش دهد. این می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت شیبا اینو داشته باشد. شایان ذکر است که قیمت شیبا اینو ⮟ SHIB: 0.000019877 دلار در روز گذشته حدود 1.5 درصد رشد داشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.