افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

پیام سازمان تامین اجتماعی پس از شهادت حجت الاسلام سید حسن نصرالله – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 378725
پیام سازمان تامین اجتماعی پس از شهادت حجت الاسلام سید حسن نصرالله – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، در پی شهادت رهبر دلیر و مجاهد نهضت مقاومت اسلامی، شهید حجت الاسلام سید حسن نصرالله رحمه الله، سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی جنایات شیطانی را محکوم کرد. از شر رژيم صهيونيستي شهادت اين رهبر مجاهد نهضت مقاومت اسلامي و جمعي از فرماندهان جبهه را تبريك و تسليت گفتند. […]

به گزارش خبرنگار مهر ، در پی شهادت رهبر دلیر و مجاهد نهضت مقاومت اسلامی، شهید حجت الاسلام سید حسن نصرالله رحمه الله، سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی جنایات شیطانی را محکوم کرد. از شر رژيم صهيونيستي شهادت اين رهبر مجاهد نهضت مقاومت اسلامي و جمعي از فرماندهان جبهه را تبريك و تسليت گفتند.

متن کامل پیام سازمان تامین اجتماعی در پی این حادثه مرگبار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و کسانی را که در راه خدا می‌میرند مرده مپندار، بلکه نزد پروردگارشان زنده می‌شوند.
و هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده اند!
بلکه زنده اند و پروردگارشان روزیشان می دهد.

خبر شهادت سردار بزرگ، شجاع، مؤمن و مجاهد نهضت مقاومت اسلامی و دبیر کل حزب الله لبنان، شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت دستان رژیم خونخوار و مطرود صهیونیستی، افکار عمومی آزادیخواه، ملت مقاوم ایران و دوستداران مکتب مقاومت را عمیقا متاثر کرد. مکتبی که شهادت پاداش مجاهدانی است که خالصانه در راه راست استقامت می کنند. مکتبی که پیامبرانش شهدا هستند; امامانشان شهید، رهبرانشان شهید و برای بزرگمردی چون سید نصرالله و همرزمان شهیدش که شجاعانه جان پر برکت خود را در میدان مبارزه با خیر و شر و دفاع از مظلوم گذاشتند. چه سرنوشتی را می توان خجسته تر از شهادت شرورترین افراد تاریخ دانست؟

رژیم جنایتکار صهیونیستی پس از شکست ننگین عملیات الاقصی و کشتار کور زنان و کودکان و مردم بیگناه و آشکار شدن وحشی گری خود به جهانیان، اکنون دست به ترور سران و ژنرال های الاقصی زده است. جبهه مقاومت برای ریختن خون پاک عزیزترین عزیزان. مجاهدان جبهه مقاومت باید انوار الهی حق را خاموش کنند و به دنبال بقای خود باشند. بی آنکه بدانیم میراث سرخ شهادت، همچون در طول تاریخ و با خون اولیاء الهی، موجب پایداری و ثبات بیشتر در جریان حق شده است، بنا به وعده الهی، موجب ثمربخشی درخت الهی خواهد شد. نیکی و راستی که به خدا سوگند نورانی است و از کافران بیزار است.

رژیم سفاک صهیونیستی که به گفته حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در کمتر از یک سال از آغاز عملیات تهاجمی الاقصی، بیش از 40 هزار کودک، مرد و زن فلسطینی را در نوار غزه به شهادت رساند. همین سیاست در لبنان مزخرف است. غافل از اینکه آنقدر کوچک است که نمی تواند به ساختار قوی حزب الله در لبنان آسیب جدی وارد کند.

اینک شهادت رهبر دلیر و دبیرکل حزب الله، رهبر سرافراز جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله که قریب به سی سال در راه مجاهدت الهی سپری کرد، عامل نهضت های بزرگی چون آزادی لبنان در سال 1379 تا پیروزی الهی و پایدار سال 2006 و حمایت قهرمانانه مردم مظلوم فلسطین و غزه، خون جدیدی در رگهای جریان بزرگ مقاومت تاریخ و منطقه جاری خواهد شد.

سازمان تامین اجتماعی ضمن تبریک و تسلیت این شهادت در پیشگاه مبارک ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله امام خامنه ای، مجاهدان نهضت مقاومت، مردم صبور و مبارز لبنان و تمامی آحاد ملت. آزاد شده و تحت ستم مردم جهان و خانواده محترم و صبور مجاهد حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و شهدای همراه ایشان؛ از خداوند متعال برای او و همه شهدای مقاومت طلب می کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.