افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

شهادت سید حسن نصرالله قلب همه آزادی خواهان و حق طلبان را جریحه دار کرد

  • کد خبر : 378715
شهادت سید حسن نصرالله قلب همه آزادی خواهان و حق طلبان را جریحه دار کرد

آفتاب نیوز: متن این پیام تسلیت به شرح زیر است: شهید بزرگوار و با فضیلت سید حسن نصرالله که زندگی مؤمنانه و مؤثر خود را با ایستادگی در برابر تجاوز، کشتار، اشغالگری و مبارزه با تبعیض، نسل کشی و ظلم تعریف کرد، اکنون در پیشگاه خداوند است، اما قلب همه آزادی خواهان و جویندگان حقوق […]

آفتاب نیوز:

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

شهید بزرگوار و با فضیلت سید حسن نصرالله که زندگی مؤمنانه و مؤثر خود را با ایستادگی در برابر تجاوز، کشتار، اشغالگری و مبارزه با تبعیض، نسل کشی و ظلم تعریف کرد، اکنون در پیشگاه خداوند است، اما قلب همه آزادی خواهان و جویندگان حقوق بشر به ویژه ملت شریف و فرهیخته لبنان به مظلومان آسیب رسانده اند.

ملت شریف لبنان نیز همچون فلسطینیان عزیز سال هاست در معرض تجاوزات و تجاوزات رژیم تروریستی صهیونیستی قرار دارد اما این بار جنایت آن قابل مقایسه با گذشته نیست و حاصل آن هزاران شهید است. . ، مجروح و آواره، زن و مرد، کودک، پیر و جوان بویژه مدافعان آزادی و قهرمان راه عزت و در رأس آنها شهید بزرگوار سید حسن نصرالله قرار دارد.

متأسفانه این روزها دست قاتلان خون آشام نه تنها باز است، بلکه جنایات آنها با کمک مالی، تسلیحاتی و سیاسی قدرت ها به طور صریح یا ضمنی تأیید می شود.

در عین حال، شک نکنیم که با افزایش تعداد شهدای راه آزادی و مدافعان کرامت انسانی، پرونده سیاه قاتلان و تروریست های وحشی در برابر وجدان های بیدار و آزادگان جهان کاملتر می شود.

روح پاک این شهید عزیز و همه شهدای مظلوم لبنان را درود می فرستم و برای قربانیان حوادث اخیر شفای عاجل مسئلت دارم. امید است این خونهای پاک که به هر حال بیداری و هوشیاری بیشتر مستضعفین را برانگیزد، هر چه زودتر به دست آلوده بانیان، مسببان و مدیران این جنایات بیفتد و موجب ناکامی و رسوایی شود. رفتار جنگجویانه اسرائیل و توقف جنگ و جنایت. امیدوارم همه مردم منطقه و جهان بویژه ملت مظلوم و سرافراز فلسطین و محرومان و مقاومت کنندگان گرانقدر لبنان عزیز طعم زندگی آزاد و زندگی پر افتخار و استقلال و پیشرفت را بچشند. و خداوند قادر به انجام این کار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.