افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

جلالی: شهید نصرالله شجاعانه با صهیونیست ها مقابله کرد

  • کد خبر : 378692

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیمسردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد: راه نصرالله ادامه دارد و از این شهادت بزرگترین پیروزی ها بیرون خواهد آمد. . این شهادت مانند چراغی است که به […]

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیمسردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد: راه نصرالله ادامه دارد و از این شهادت بزرگترین پیروزی ها بیرون خواهد آمد. . این شهادت مانند چراغی است که به زودی جهانی می شود و استکبار جهانی و رژیم گرگ صهیونیستی را به زانو در می آورد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«خداوند شما را یاری کند و اعمالتان را ثابت کند»؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سید حسن نصرالله، فرزند آزاده و غیور لبنان، مرد مقاومت و سربلندی بود. او بود که شجاعانه در مقابل زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی ایستاد و جان خود را برای دفاع از خاک پاک لبنان و جبهه مقاومت فدا کرد. نصرالله نه تنها رهبری بود که به راه اسلام انقلابی و عاشورا وفادار ماند، بلکه روح انقلابی را همچون شعله ای فروزان در دل مردم و جوانان لبنان و منطقه زنده نگه داشت.

این بزرگ مرد که مکتب عاشورا را راه خود قرار داد با ایمان راسخ و اراده آهنین از حق و عدالت دفاع کرد. نصرالله زنده است تا مکتب عاشورا و روحیه انقلابی جبهه مقاومت زنده است و پرچم جهادش بر دل مومنان برافراشته است.

بدون شک مقام رفیع شهادت پاداش بزرگی است که خداوند در قبال زحمات بی نظیرش به او داده است. شهادت سید حسن نصرالله پایان راه نیست، بلکه آغاز راه جدیدی برای مقاومت حزب الله لبنان و جبهه مقاومت است. گفته می شود این راه حتی با شهادت سردار قاسم سلیمانی هم متوقف نشد. رژیم صهیونیستی با این جنایت بزرگترین حماقت خود را مرتکب شد زیرا خون این شهید جوانه مقاومت را سیراب می کند و حزب الله از این خون دوباره متولد خواهد شد.

راه نصرالله ادامه دارد و از این شهادت پیروزی های بزرگتری بیرون خواهد آمد. این شهادت مانند چراغی است که به زودی جهانی می شود و استکبار جهانی و رژیم گرگ صهیونیستی را به زانو در می آورد.

درود خداوند بر روح مطهر شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید والامقام سید حسن نصرالله و راه پرافتخار ایشان که تا ابد چراغ هدایت آزادگان و عدالت خواهان خواهد بود.
این مصیبت وارده را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و تمامی علاقمندان به جبهه مقاومت تسلیت می گویم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور.
سرتیپ دکتر غلامرضا جلالی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.