افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

توقف بخشی از تولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک

  • کد خبر : 378688
توقف بخشی از تولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک

به گزارش بازار به نقل از رویترز، اداره ایمنی و انطباق محیط زیست ایالات متحده روز جمعه (6 مهر) اعلام کرد که حدود 24 درصد از تولید نفت خام و 18 درصد از تولید گاز طبیعی این کشور بوده است که اثرات مخرب طوفان هلن متوقف شده است. دمیدن کاهش تولید نفت و گاز طبیعی […]

به گزارش بازار به نقل از رویترز، اداره ایمنی و انطباق محیط زیست ایالات متحده روز جمعه (6 مهر) اعلام کرد که حدود 24 درصد از تولید نفت خام و 18 درصد از تولید گاز طبیعی این کشور بوده است که اثرات مخرب طوفان هلن متوقف شده است. دمیدن

کاهش تولید نفت و گاز طبیعی ایالات متحده در خلیج مکزیک پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه 511000 بشکه ای در روز چهارشنبه (4 اکتبر) برای دومین روز متوالی ادامه یافت.

اداره ایمنی و اجرای محیط زیست آمریکا اعلام کرد: تولیدکنندگان نفت و گاز فعال در خلیج مکزیک تولید 427000 بشکه نفت و نزدیک به 343 میلیون فوت مکعب گاز طبیعی در روز را متوقف کرده اند.

با استناد به گزارش‌های تولیدکنندگان، سازمان تنظیم مقررات فراساحلی ایالات متحده اعلام کرد که ۹ سکوی نفت و گاز تا روز جمعه تخلیه شده‌اند، از جمله حدود ۲.۴ درصد از کل خلیج مکزیک.

بر اساس برآوردهای روزانه این وزارتخانه، این طوفان باعث شد تولیدکنندگان نفت و گاز فراساحلی ایالات متحده به دلیل تعطیلی هایی که از روز سه شنبه (3 اکتبر) آغاز شد، 1,660,000 بشکه نفت و 1,230,000 فوت مکعب گاز از دست بدهند.

تولیدکنندگان نفت و گاز ایالات متحده در خلیج مکزیک از روز سه شنبه همزمان با دور شدن طوفان هلن از خلیج مکزیک، فعالیت های دریایی خود را متوقف کردند.

شرکت آمریکایی شورون روز جمعه اعلام کرد که به دنبال طوفان هلن، استقرار مجدد کارگران و از سرگیری تولید در پلتفرم‌های مدیریت شده توسط این شرکت را آغاز کرده است.

داده های فدرال ایالات متحده نشان داد که تأسیسات نفت و گاز ایالات متحده در خلیج مکزیک حدود 15 درصد از کل تولید نفت داخلی و 2 درصد از تولید گاز طبیعی این کشور را تشکیل می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.