افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

واکنش گوگل به هشدار روسیه در مورد خدمات به کاربران روسی

  • کد خبر : 378664
واکنش گوگل به هشدار روسیه در مورد خدمات به کاربران روسی

گوگل در واکنش به هشدار اخیر مسکو مبنی بر ادامه خدمات این شرکت آمریکایی به کاربران روسی، در بیانیه ای که در روزنامه «ودوموستی» منتشر شد، اعلام کرد که قصد دارد به خدمات رایگان خود در روسیه ادامه دهد. این غول فناوری آمریکایی همچنین افزود که در حال تلاش برای حل مشکلات ایجاد حساب های […]

گوگل در واکنش به هشدار اخیر مسکو مبنی بر ادامه خدمات این شرکت آمریکایی به کاربران روسی، در بیانیه ای که در روزنامه «ودوموستی» منتشر شد، اعلام کرد که قصد دارد به خدمات رایگان خود در روسیه ادامه دهد.

این غول فناوری آمریکایی همچنین افزود که در حال تلاش برای حل مشکلات ایجاد حساب های کاربری جدید است.

در اوایل این هفته، وزارت توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه‌های جمعی روسیه به کاربران گوگل هشدار داد که از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنند، زیرا ظاهراً شرکت مادر گوگل آلفابت شروع به مسدود کردن ثبت حساب‌های کاربری جدید در سایت در این کشور کرده است.

این اعلامیه مدت کوتاهی پس از آن منتشر شد که برخی از کاربران گوگل در روسیه هنگام تلاش برای تأیید هویت خود از طریق پیام کوتاه با مشکل مواجه شدند و سرویس خطایی را گزارش کرد.

وزارت روسیه گفت که کاربران باید از روش‌های دیگر احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده کنند.

دفتر مطبوعاتی گوگل در بیانیه ای به این روزنامه اعلام کرد: می دانیم که برخی از کاربران در روسیه در استفاده از اکانت های گوگل با مشکل مواجه هستند و در تلاش هستیم تا این مشکلات را حل کنیم. ما متعهد به حفظ خدمات رایگان خود در روسیه هستیم.

Google بیش از 40 سرویس دیجیتال از جمله جستجوی Google، Gmail، ذخیره سازی ابری Google Drive و YouTube را اجرا و پشتیبانی می کند. برخی از این خدمات بدون ثبت نام نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این شرکت آمریکایی سال‌ها است که تحت فشار دولت روسیه بوده است، به ویژه در رابطه با حذف کانال‌های یوتیوب متعلق به رسانه‌های این کشور از جمله شبکه راشاتودی RT و همچنین کانال‌های شخصیت‌های عمومی، وبلاگ‌نویسان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان. که مواضع متفاوتی با روایات غربی دارند.

مدت کوتاهی پس از تشدید درگیری در اوکراین در فوریه 2022، این شرکت ارائه تبلیغات به کاربران را متوقف کرد و از تولیدکنندگان محتوا دست کشید.

در ماه جولای، سازمان نظارت بر رسانه و دیجیتال روسیه اعلام کرد که گوگل دسترسی به بیش از 200 کانال یوتیوب در روسیه را مسدود کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.