افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

موضوع بچه دار شدن در استان مرکزی بحرانی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 378655
موضوع بچه دار شدن در استان مرکزی بحرانی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر فرزاد مخلیس الائمه بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه بحث جمعیت در کشور بسیار حساس و حیاتی است، اظهار داشت: کوتاهی برخی از دستگاه های اجرایی. انجام وظایف محوله از نظر رسیدگی به این دسته از جمعیت قابل قبول نیست و باید […]

به گزارش خبرنگار مهر فرزاد مخلیس الائمه بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه بحث جمعیت در کشور بسیار حساس و حیاتی است، اظهار داشت: کوتاهی برخی از دستگاه های اجرایی. انجام وظایف محوله از نظر رسیدگی به این دسته از جمعیت قابل قبول نیست و باید پیگیری شود.

وی افزود: در 2 سال گذشته برای انرژی بخشیدن به بخش جمعیت کارگروه هایی را در این ستاد تشکیل دادیم که کار آنها در این چارچوب با جدیت دنبال می شود.

مخلص الائمه با بیان اینکه از نظر ازدواج، طلاق، تولد و فوت در استان مرکزی وضعیت مناسبی نداریم، گفت: طلاق به یک معضل جدی در استان و کشور تبدیل شده است.

استاندار مرکزی با تاکید بر بحرانی بودن وضعیت جمعیت و فرزندآوری در این استان، تصریح کرد: بانک مرکزی باید بر اساس قانون جوانان جمعیت به وظیفه خود عمل کند.

مخلص الائمه افزود: متأسفانه منابع لازم به بانک های فعال در استان ها تزریق نشده است و این موضوع به امری جدی تبدیل شده است که خارج از کنترل استان است و مواردی که در صلاحیت آن است. استان باید رصد شود

وی افزود: طرح حمیم باید توسط ستادهای مردمی استان پیگیری شود و شهرداری ها متولی اجرای این برنامه در شهرستان ها باشند و سایر دستگاه های اجرایی نیز به شهرداری ها کمک کنند.

ساخت 19 سوئیت اقامتی برای دانشجویان متاهل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکزی با اشاره به درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در دولت سیزدهم گفت: این اقدام یکی از موثرترین اقدامات در حوزه جوانان و کاهش جمعیت بود. هزینه های خانوار

علیرضا امانی با اشاره به افتتاح بیمارستان زنان و زایمان سینا آشتیانی در سال جاری اظهار کرد: میانگین ضریب اشغال زایشگاه آیت الله طالقانی حدود 50 تا 55 درصد بوده اما ضریب اشغال بیمارستان سینا آشتیانی حداقل است. 90 درصد

امانی ادامه داد: برنامه ریزی های لازم انجام شده تا امور مربوط به درمان زنان به بیمارستان ولیعصر (عج) و بیمارستان سینا آشتیانی فقط مربوط به زایمان باشد.

مدیر دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به ساخت 19 سوئیت اقامتی برای دانشجویان متاهل در سال جاری گفت: سه مرکز درمان ناباروری در استان مرکزی وجود دارد.

پرداخت تسهیلات جوانان جمعیت بسیار کند است

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی همچنین بیان کرد: تا پایان مردادماه 6 هزار و 562 فقره وام ازدواج و زایمان در استان مرکزی پرداخت شده که از این تعداد 8 هزار و 249 متقاضی در انتظار دریافت تسهیلات هستند.

محمدرضا گودرزی اظهار کرد: در ارائه تسهیلات جوانان به جمعیت بسیار عقب هستیم و با میزان اعتباری که اعلام شده است، نمی توان این تعداد درخواست را در بانک ها برآورده کرد و باید در این زمینه تصمیم اساسی گرفته شود. سطح ملی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.