افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

پیام تسلیت سید محمد خاتمی در پی شهادت سید حسن نصرالله

  • کد خبر : 378634
پیام تسلیت سید محمد خاتمی در پی شهادت سید حسن نصرالله

به گزارش رکنا، سید محمد خاتمی در پیامی از شهادت سید محمد نصرالله ابراز تاسف کرد. بسم الله الرحمن الرحیم شهید سرفراز و حضرت با فضیلت سید حسن نصرالله که زندگی مؤمنانه و مؤثر خود را با مقاومت در برابر تجاوز، کشتار، اشغالگری و مبارزه با تبعیض، نسل کشی و ظلم تعریف کرد. ملت شریف […]

به گزارش رکنا، سید محمد خاتمی در پیامی از شهادت سید محمد نصرالله ابراز تاسف کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید سرفراز و حضرت با فضیلت سید حسن نصرالله که زندگی مؤمنانه و مؤثر خود را با مقاومت در برابر تجاوز، کشتار، اشغالگری و مبارزه با تبعیض، نسل کشی و ظلم تعریف کرد.

ملت شریف لبنان نیز همچون فلسطینیان عزیز سال هاست در معرض تجاوزات و تجاوزات رژیم تروریستی صهیونیستی قرار دارد اما این بار جنایت آن قابل مقایسه با گذشته نیست و حاصل آن هزاران شهید است. . ، مجروح و آواره، زن و مرد، کودک، پیر و جوان بویژه مدافعان آزادی و قهرمان راه عزت و در رأس آنها شهید بزرگوار سید حسن نصرالله قرار دارد.

متأسفانه این روزها دست قاتلان خون آشام نه تنها باز است، بلکه جنایات آنها صریحاً یا تلویحاً مورد تائید قدرت‌هایی است که با کمک مالی، تسلیحاتی و سیاسی خود با جنایتکاران همدست هستند.

در عین حال، شک نکنیم که هر چه تعداد شهدای نهضت آزادی و مدافعان کرامت انسانی بیشتر شود، کارنامه سیاه قاتلان و تروریست های وحشی علیه وجدان های بیدار و مردم آزاده جهان پربارتر می شود. .

روح پاک این شهید عزیز و همه شهدای مظلوم لبنان را درود می فرستم و برای قربانیان حوادث اخیر شفای عاجل مسئلت دارم. انتظار می رود این خون های پاک که به هر حال بیداری و آگاهی بیشتر مستضعفین را برانگیزد، دستان آلوده بانیان، مسببان و مدیران این جنایات را در اسرع وقت گرفته و موجب ناکامی و رسوایی رژیم متخاصم شوند. اسرائیل و پایان دادن به جنگ و جنایت. امیدوارم همه مردم منطقه و جهان به ویژه ملت مظلوم و سرافراز فلسطین و محرومان و مقاومت کنندگان گرانقدر لبنان عزیز طعم زندگی آزاد و زندگی سربلند و استقلال و پیشرفت را بچشند. و خداوند قادر به انجام این کار است.

او بر بندگانش غالب است و خداوند بر امور او تسلط دارد.

سید محمد خاتمی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.