افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

پیام سید حسن خمینی پس از شهادت سید حسن نصرالله: راه نصرالله ادامه دارد.

  • کد خبر : 378626
پیام سید حسن خمینی پس از شهادت سید حسن نصرالله: راه نصرالله ادامه دارد.

به گزارش بازار به نقل از جماران; متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی به شرح زیر است: «کسی که در راه خدا بجنگد در آخرت کشته یا شکست می خورد». رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر جنایت بزرگی را مرتکب شد و برادری عزیز و مجاهدان بزرگ مایه افتخار جهان اسلام و عالم گرانقدر […]

به گزارش بازار به نقل از جماران; متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی به شرح زیر است:

«کسی که در راه خدا بجنگد در آخرت کشته یا شکست می خورد».

رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر جنایت بزرگی را مرتکب شد و برادری عزیز و مجاهدان بزرگ مایه افتخار جهان اسلام و عالم گرانقدر جناب حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله رحمت الله علیه به او سلام داد و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدها نفر به گناه شهادت دادند. برای کسانی که سید عزیز را می شناختند، به خوبی روشن بود که مرگ برای او مصیبت و آرزوی او شهادت به دست بدترین مردم بود.

شهادت به تعبیر امام خمینی (ره) «فن مردان خداست» و به نقل از شهید بهشتی «مقلدین خمینی سرنوشتی جز شهادت ندارند» و همه مراجع تقلید آن رهبر بزرگ برای رسیدن به این امر آرزو داشتند. اما این جنایت بزرگ و نابخشودنی هرگز نباید بی پاسخ بماند و نیازمند حرکت متحد و قطعی جبهه مقاومت است.

امروز بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است که رژیم دروغین صهیونیستی بدون کمک مالی، نظامی، اطلاعاتی و دیپلماتیک دولت آمریکا و دولت های بزرگ اروپایی و علت واقعی این همه جنایات، قادر به چنین رفتار بی بند و باری نیست. این شیطان بزرگ است.

راه نصرالله همچنان ادامه دارد، همچنان که راه سید عباس موسوی و همه فرماندهان مقاومت تا امروز ادامه داشته است. اما درک مختصات دوران جدید مبارزه با استکبار، نیاز مبرم و حیاتی این شهادت های عظیم است. همان گونه که شهید نصرالله با تکیه بر عقلانیت منحصر به فرد خود بیش از 30 سال نهال حزب الله را با طوفانی به درختی محکم و ریشه دار تبدیل کرد.

امروز نفوذ دشمنان را دفع کنید، از تفرقه و تفرقه پوچ بپرهیزید و حول محور رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) متحد شوید. لازم است این مرحله بحرانی را با خیال راحت پشت سر بگذاریم.

انشاالله به زودی خون پاک نصرالله عزیز و همه شهدای جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر بنشیند. در انتظار آن روز!

پیروزی تنها از جانب خداوند توانا و حکیم است.

سید حسن خمینی

بیشتر 7, 1403

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.