افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

شورای نگهبان: پیروزی نهایی متعلق به حزب الله است

  • کد خبر : 378458
شورای نگهبان: پیروزی نهایی متعلق به حزب الله است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیمدر پی حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت، شورای نگهبان بیانیه ای صادر کرد. این بیانیه می گوید: «و كسانى كه كافر شدند به پيامبرشان گفتند: بگذار تو را از سرزمين خود بيرون كنيم يا به سوى امّت خود بازگرديم و پروردگارمان به آنان وحى كرد كه […]

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیمدر پی حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت، شورای نگهبان بیانیه ای صادر کرد.

این بیانیه می گوید:

«و كسانى كه كافر شدند به پيامبرشان گفتند: بگذار تو را از سرزمين خود بيرون كنيم يا به سوى امّت خود بازگرديم و پروردگارمان به آنان وحى كرد كه هلاك مى شويم». «من» (آیه 13 سوره ابراهیم)

رژیم جنایتکار صهیونیستی که در روزها و هفته های اخیر بارها ماهیت وحشیانه خود و ماهیت تروریسم دولتی خود را نشان داده است، روز گذشته بار دیگر با حمله به حومه جنوبی بیروت دست به جنایت جنگی آشکار و بزرگی زد و نشان داد که این رژیم بزرگترین است. تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.

دولت‌های جهان به‌ویژه دولت‌های غربی که برخی از آنها پشتوانه سیاسی، اطلاعاتی و تسلیحاتی این رژیم منحوس هستند، باید سریعا جلوی روند جنایات صهیونیست‌ها علیه حیوانات را بگیرند و زمینه توقف جنگ را فراهم کنند.

از دولت ها و کشورهای اسلامی نیز خواسته می شود که این جنایت شنیع را به شدت محکوم کرده و روابط اقتصادی و سیاسی خود را با این رژیم جنایتکار قطع کنند. امروز دولت‌ها و ملت‌های اسلامی باید قیام کنند و با اتحاد و همدلی در کنار ملت‌های مظلوم فلسطین و لبنان بایستند و اجازه ندهند صهیونیست‌ها دست به این همه جنایت بزنند. تصمیم نهایی و شرعی این است که فلسطین و مسجد الاقصی باید به صاحبان اصلی خود بازگردند.

جبهه مقاومت و مجاهدین به وعده الهی مبنی بر نابودی ستمگران ایمان عمیق دارند. مقاومت فلسطین و حزب الله تا امروز پیروز میدان بوده اند و پیروزی نهایی از آن آنهاست. حزب الله لبنان دارای قدرت تشکیلاتی و ذخیره ای از نیروهای انسانی و مجاهدانی شجاع است که با این ضربات رژیم صهیونیستی شکست نخواهند خورد و با قدرت به راه خود ادامه خواهند داد.

در پایان همبستگی خود را با ملت و دولت لبنان اعلام می کنیم و به خانواده شهدای این حملات و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر تسلیت می گوییم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.