افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

عکس/ اقدام باورنکردنی این دختر پس از شکست عشقی

  • کد خبر : 378375
عکس/ اقدام باورنکردنی این دختر پس از شکست عشقی

پس از اینکه نامزدش او را ترک کرد، دختری تصمیم گرفت یک هفته در یک رستوران کنتاکی بماند و بال مرغ و سیب زمینی سرخ کرده، غذای مورد علاقه اش بخورد. یک دختر ۲۶ ساله چینی اهل چنگدو، در استان سیچوان در جنوب غربی چین، پس از اینکه نامزدش او را ترک کرد، تصمیم گرفت […]







پس از اینکه نامزدش او را ترک کرد، دختری تصمیم گرفت یک هفته در یک رستوران کنتاکی بماند و بال مرغ و سیب زمینی سرخ کرده، غذای مورد علاقه اش بخورد.



یک دختر ۲۶ ساله چینی اهل چنگدو، در استان سیچوان در جنوب غربی چین، پس از اینکه نامزدش او را ترک کرد، تصمیم گرفت یک هفته در رستوران کنتاکی بماند و بال مرغ و سیب می خورد. سیب زمینی سرخ کرده این رستوران که غذای مورد علاقه اوست بخورید.

دختر

کارگر چینی که در این رستوران کار می کرد گفت: این فست فود 24 ساعته باز است و ما نیز به صورت شیفتی کار می کنیم. ابتدا متوجه این خانم نشدم اما بعد از گذشت چند روز فکر کردم که چهره او بسیار آشناست و چند روزی است که آنجا بوده و از رستوران خارج نشده است.

مجله تالاب : این روزها اخبار عجیبی درباره خودکشی و خودزنی به دلیل روابط عاطفی به گوش می رسد اما این بار یک دختر چینی برای فراموشی عشق دست به اقدامی متمایز و جالب زده است که در ادامه می خوانید.

این دختر در این باره گفت: چون ذهنم پر از خاطرات غم انگیز بود به خانه نرفتم و تصمیم گرفتم تا زمانی که حالم بهتر شود با غذای مورد علاقه ام بمانم. این دختر 26 ساله گفت که اکنون و پس از یک هفته زندگی در کنتاکی، احساس خوبی دارد و به خانه اش رفته است. پس از بازگشت به خانه، بال مرغ و یک بشقاب بزرگ سیب زمینی سرخ شده نیز سفارش داد.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.