افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

آغاز ساماندهی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز

  • کد خبر : 378359
آغاز ساماندهی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در بازدید دو ساعته از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) در جریان کاستی ها، نیازها و بهسازی های مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز قرار گرفت. در این بازدید که با حضور مسئولان شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شد، شهردار تبریز از عملیات تعویض تابلو، بهسازی سیستم […]

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در بازدید دو ساعته از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) در جریان کاستی ها، نیازها و بهسازی های مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز قرار گرفت.

در این بازدید که با حضور مسئولان شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شد، شهردار تبریز از عملیات تعویض تابلو، بهسازی سیستم روشنایی ورزشگاه، جاده اختصاصی بانوان و درب های ورودی بازدید کرد. تماشاگران

هوشیار در جلسه هماهنگی آماده سازی ورزشگاه برای میزبانی تراکتورسازی در باشگاه های آسیایی گفت: از روز شنبه هفتم برنامه عملیاتی برای پاکسازی و زیباسازی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) و راه های دسترسی به این ورزشگاه انجام می شود. دیدار تیم تراکتورسازی در لیگ باشگاه های آسیا آغاز می شود و شایسته میزبانی از این تیم در لیگ های خارجی و لیگ برتر خواهد بود.

وی همچنین با بیان اینکه هواداران تیم تراکتورسازی ظرفیت بزرگی برای استان آذربایجان شرقی و کشورمان محسوب می شوند، گفت: شهر تبریز خود را در کنار تیم محبوب تراکتورسازی می بیند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این شهرداری تبریز برای سهولت دسترسی به ورزشگاه یادگار امام و پارکینگ این مجموعه، جاده جوان را احداث کرد.

شهردار تبریز در ادامه سخنان خود به طرح ساماندهی گروه ورزشی یادگار امام (ره) پرداخت و گفت: در این طرح توسعه ضلع شرقی پارکینگ، رنگ آمیزی دروازه ها، فضای سبز اطراف اسکوربورد، چیدمان. از پل های مجاور جاده اختصاصی جهاد، پاکسازی کل مجموعه یادگار امام و کاشت گیاهان سازگار با محیط ورزشگاه آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.