افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

250 هزار شرکت از این نوع رشد 74 درصدی در تجارت الکترونیک دارند

  • کد خبر : 378350
250 هزار شرکت از این نوع رشد 74 درصدی در تجارت الکترونیک دارند

به گزارش بازار، امین کلاهدوزان مدیر مرکز توسعه تجارت الکترونیک (تتا) در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به رشد سریع تجارت الکترونیک در دو سال اخیر گفت: در دو سال اخیر رشد داشته است. بسیار مطلوب رشد 74 درصدی در کشور مانند سال گذشته بالغ بر 3200 میلیارد تومان در گردش مالی شرکت های تجارت […]

به گزارش بازار، امین کلاهدوزان مدیر مرکز توسعه تجارت الکترونیک (تتا) در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به رشد سریع تجارت الکترونیک در دو سال اخیر گفت: در دو سال اخیر رشد داشته است. بسیار مطلوب رشد 74 درصدی در کشور مانند سال گذشته بالغ بر 3200 میلیارد تومان در گردش مالی شرکت های تجارت الکترونیک مشاهده شده است.

وی بیان کرد: امسال رشد 5 ماهه اول سال نشان می دهد که امسال نیز همین رشد را شاهد هستیم و این روند مثبت همچنان ادامه دارد.

مدیر مرکز توسعه تجارت الکترونیک تصریح کرد: از نظر تعداد و همچنین علاقه مردم به تجارت الکترونیک، تعداد معاملات خرید توسط مردم در سال 1402 34 درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به تعداد شرکت های تجارت الکترونیکی که این محصول را دارند، گفت: در حال حاضر بیش از 250 هزار شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک دارای این برند هستند و سند هویت شرکت ها هم اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است.

رشد 21 درصدی تعداد شرکت های تجارت الکترونیک در 5 ماهه اول سال 1403

کلاهدوزان افزود: از نظر اعداد نیز در پنج ماهه اول سال 1403 رشد تقریبا 21 درصدی در این زمینه تجربه شد. در سال 1401 141 هزار شرکت، در سال 1402 210 هزار شرکت و اکنون 250 هزار شرکت وجود دارد. شرکت ها با این محصول وارد شده اند.

وی با اشاره به این محصول گفت: این محصول برای هر کسب و کاری یک شناسنامه ایجاد می کند و بر اساس آن شناسنامه افراد می توانند از تعداد شکایاتی که کسب و کار داشته است، احتمالاً در صورت تعلیق، و سابقه آن را بدانند. . تجارت، مدیریت، صاحب امتیاز و غیره و در نهایت بر اساس تمام این اطلاعات می توانند تصمیم بگیرند که آیا از این تجارت خرید کنند یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.