افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

فروش فوق العاده سایپا آغاز شد/غذای محبوب سایپا را با نصف قیمت بازار بخرید!

  • کد خبر : 378272
فروش فوق العاده سایپا آغاز شد/غذای محبوب سایپا را با نصف قیمت بازار بخرید!

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ ۱۰:۳۲:۲۴ | | کد خبر: 70543 ثبت نام سریع بدون قرعه کشی در مهر 1403 آغاز شد. به گزارش ساعت 9 صبح؛ گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد برای افزایش عرضه محصول و همچنین تنظیم قیمت بازار، شرایط فروش ویژه خودرو کوییک GXR-L محصول شرکت پارس خودرو را ویژه متقاضیان دائمی طرح جوانان جمعیت […]

ثبت نام سریع بدون قرعه کشی در مهر 1403 آغاز شد.

به گزارش ساعت 9 صبح؛ گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد برای افزایش عرضه محصول و همچنین تنظیم قیمت بازار، شرایط فروش ویژه خودرو کوییک GXR-L محصول شرکت پارس خودرو را ویژه متقاضیان دائمی طرح جوانان جمعیت ارائه دهد. و حمایت از خانواده ها و تعویض خودروهای فرسوده از طریق سایت گروه خودروسازی سایپا، فروش اینترنتی محصولات را فعال کرده است.

شرایط ثبت نام سریع بدون قرعه کشی به 1403 مراجعه کنید

در این طرح فروش مهلت ثبت نام برای متقاضیان عادی تا تکمیل ظرفیت می باشد. طرح حمایت از جمعیت، جوانان و خانواده ها به صورت پیش ثبت نام انجام می شود و پس از مشاوره، اصلاح و بررسی شرایط متقاضی توسط سازمان ثبت احوال کشور، امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود. همچنین طرح تعویض خودروی فرسوده به صورت پیش ثبت نام انجام می شود و پس از مشاوره، تکمیل و بررسی شرایط متقاضی، امکان واریز وجه برای متقاضیان از محل ستاد نوسازی خودروهای فرسوده فعال می شود.

سایت ثبت نام سریع بدون مهر قرعه کشی.

متقاضیان می توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه و نسبت به ثبت نام یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.

لازم به ذکر است ثبت نام در این طرح فروش فقط از طریق آدرس مذکور امکان پذیر است و در صورت استفاده از آدرس های دیگر عواقب آن به عهده متقاضی خواهد بود.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.