افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

قیمت نفت امروز 1303/07/07 | قیمت برنت 71 دلار و 98 سنت بود

  • کد خبر : 378224
قیمت نفت امروز 1303/07/07 | قیمت برنت 71 دلار و 98 سنت بود

آفتاب نیوز: به گزارش رویترز، در حالی که سرمایه گذاران در حال بررسی افزایش عرضه جهانی نفت در مواجهه با محرک های اقتصادی جدید از سوی چین به عنوان بزرگترین واردکننده نفت خام در جهان هستند، قیمت نفت افزایش یافته است. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 38 سنت معادل 0.53 درصد […]

آفتاب نیوز:

به گزارش رویترز، در حالی که سرمایه گذاران در حال بررسی افزایش عرضه جهانی نفت در مواجهه با محرک های اقتصادی جدید از سوی چین به عنوان بزرگترین واردکننده نفت خام در جهان هستند، قیمت نفت افزایش یافته است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 38 سنت معادل 0.53 درصد افزایش به 71 دلار و 98 سنت رسید. نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با 0.75 درصد افزایش، 51 سنت و 68 دلار و 18 سنت معامله شد.

نفت برنت در هفته گذشته حدود 3 درصد و نفت آمریکا 5 درصد کاهش یافته است.

بانک مرکزی چین امروز جمعه نرخ بهره را کاهش داد و نقدینگی را با هدف دستیابی به رشد اقتصادی 5 درصدی به سیستم بانکی این کشور تزریق کرد.

انتظار می رود محرک های اقتصادی بیشتری قبل از شروع تعطیلات چین در اول اکتبر اعلام شود.

اما به گفته تحلیلگران، با وجود محرک های اقتصادی قوی در چین، نگرانی ها در مورد برنامه اوپک برای افزایش تولید مانع از افزایش قیمت نفت شده است.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش در ائتلاف اوپک پلاس قصد دارند تولید خود را از اول دسامبر 180 هزار بشکه در روز افزایش دهند.

فایننشال تایمز روز چهارشنبه گزارش داد که این تصمیم نتیجه عزم عربستان سعودی برای کنار گذاشتن هدف نفتی 100 دلاری خود و بازپس گیری سهم بازار است.

توافق گروه‌های مخالف در لیبی برای پایان دادن به درگیری‌ها در روز پنجشنبه نیز باعث می‌شود بشکه‌های بیشتری نفت وارد بازار شود. این درگیری باعث شده بود صادرات نفت خام لیبی از بیش از یک میلیون بشکه در ماه گذشته به 400 هزار بشکه در روز کاهش یابد.

در آمریکا، برخی از اپراتورها پس از باران های طوفان هلن در فلوریدا، فعالیت خود را در خلیج مکزیک آغاز کردند. این در حالی است که خسارات ناشی از طوفان بر تقاضای سوخت در این ایالت که سومین مصرف کننده بزرگ بنزین در ایالات متحده است، تأثیر خواهد گذاشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.